viuldriftking Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 har dere som har qore fått home? jeg har ikke fått det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva er Qore for noe btw? Så på det på PSN isted. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 De 100 000 invitasjonene blir ikke sendt ut før tidligst mandag. De har hatt et problem med e-mail serverne, så de har ikke, og vil ikke kunne sende ut noen invitasjoner til Home iløpet av helga. Oh well, ny sjangse til oss som trodde vi ikke kom med i alle fall. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Qore er en teneste som gjør at du får utvalgte demoer å diverse, en stund før andre! Veldig kort fortalt. Endret 22. november 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Edit: Kanskje greit å lese ting folk linker til. Går visst an ja:p Men å dele kontodetaljer med ukjente er uansett idiotisk. Det eneste du trenger å dele er mail-adressen din og en passord du bytter rett etter at en annen har lastet det ned. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Edit: Kanskje greit å lese ting folk linker til. Går visst an ja:p Men å dele kontodetaljer med ukjente er uansett idiotisk. Det eneste du trenger å dele er mail-adressen din og en passord du bytter rett etter at en annen har lastet det ned. Hvis det er noen som har lyst til å dele med meg, send meg en pm så kan vi diskutere det Endret 22. november 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Qore er en teneste som gjør at du får utvalgte demoer å diverse, en stund før andre! Veldig kort fortalt. Ok, men er det noe alle kan få? og koster det penger? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 De 100 000 invitasjonene blir ikke sendt ut før tidligst mandag. Da har jeg fortsatt sjans til å bli med Ok, men er det noe alle kan få? og koster det penger? Det koster penger. Jeg husker ikke sikkert men tror det koster 15kr hver måned. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er Qore lansert i Europa? Hvis ikke tviler jeg på at de prioriterer Qore-brukere til Euro-beta av Home. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nei, det er bare kommet i USA. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Qore er en teneste som gjør at du får utvalgte demoer å diverse, en stund før andre! Veldig kort fortalt. Ok, men er det noe alle kan få? og koster det penger? Qore er ett online spill magasin. De lager reportasjer og intervjuer som er interessante for oss gamere. F.eks. forrige nr dro de til Japan og gav oss ett innblikk i den japanske spillkulturen. Det var også ett intervju med en av Home utviklerene, som viste litt av Home. Qore redaksjonen forsøker også å få tak i eksklusivt innhold til de som abbonnerer på qore, slik som betaer, demoer, themes og andre ting. Mye innhold for pengene altså. Qore koster 2.99 dollar per episode, eller du kan abbonere for et år og det koster 24.99 dollar. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sitter på Home nå.. Pretty boring..! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sitter på Home nå.. Pretty boring..! Du gjør det ja.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva er galt med å sitte på Home nå? Har han btw som venn på PSN, så ser at han gjør det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sa eg noe galt? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Trodde du mente at det ikke var noen som hadde Home elns? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Sitter på Home nå.. Pretty boring..! Ja det kan jeg tenke meg. Holder egentlig at du bruker 20 minutter for å se på de få funksjonene som er nå. Etter at HOME ble oppdatert til 1.00 versjonen så forsvant faktisk en del ting. Butikken på kjøpesenteret er tomme, det er lite stuff å ha i huset. Det nye er at den virtuelle psp'en er borte, og erstattet med ett mye bedre interface. Vet ikke hva dere forventer av HOME akkurat nå. Det er ikke innhold der ennå, men infrastrukturen er der. Og den fungerer meget bra. Home er uten innhold akkurat like kjedelig som ps3 og xbox 360 er uten innhold. Men det som blir gøy er når alle utviklerene samt sony begynner å få ut innhold til Home. I japan har Namco laget ett område som heter Namco museum. Her kan du spille gamle Namco arcade spill. Gjør du det bra i ett av spillene vinner du en egen arcade maskin som du kan sette inn i ditt eget hus/leilighet. Slike ting kommer til å bli moro. En annen ny ting med 1.00 oppdateringen er Clubhouses. Dette blir nesten som ett klan lokale. Vi kunne her på gamer f.eks. ha laget ett LBP lokale. Her ville lederen av Clubhouset samt nest lederene skrive meldinger, planlegge spilling, turneringer osv osv. Rommet kan man selvfølgelig dekorerer slik at det passer med klubben. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 En annen ny ting med 1.00 oppdateringen er Clubhouses. Dette blir nesten som ett klan lokale. Vi kunne her på gamer f.eks. ha laget ett LBP lokale. Her ville lederen av Clubhouset samt nest lederene skrive meldinger, planlegge spilling, turneringer osv osv. Rommet kan man selvfølgelig dekorerer slik at det passer med klubben. D høres jo nesten litt digg ut Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 http://n4g.com/ps3/News-235253.aspx Home kan bli delt gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå