Pesico Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Home er ikke en erstatning for XMB. Kan gjøre flere ting i Home enn å starte spill. Bli kjent med folk, få ny venner. Selv gleder jeg meg mest til å se alle de ulike gamespacene. Uncharted sitt ser knall ut hvertfall. Er også spent på hva Home kan gjøre med trophies. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Home må virklig bli stort visst det skal være plass til så mange hus. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Home må virklig bli stort visst det skal være plass til så mange hus. Tror ikke det skal bli noe problem du, de har sikkert flere "rom" slik at alle ikke er på samme server. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis alle ikke er på samme server, så kan man jo kanksje ikke gå til alle vennene dines rom? Så alle er nok på samme server. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hmm, dette lukter fremdyttet release på grunn av det nye Xbox dashbordet. De er jo forsåvidt nødt til å gjøre noe for å forstyrre litt på salgsboostet Microsoft kommer til å få, men om det ikke lever opp til det de har sagt kan det bli dårlig rep for Sony. Blir jo spennende å sjekke ut men må si jeg gleder meg mer til det nye Xbox dashboardet. Home har aldri virket så fristende for meg, second life type ting har aldri vært min greie. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis alle ikke er på samme server, så kan man jo kanksje ikke gå til alle vennene dines rom? Så alle er nok på samme server. Alle er vel på samme server, men ikke i samme instance. Skal imidlertid være enkelt å invitere venner over til samme plass/instance. Hmm, dette lukter fremdyttet release på grunn av det nye Xbox dashbordet. De er jo forsåvidt nødt til å gjøre noe for å forstyrre litt på salgsboostet Microsoft kommer til å få, men om det ikke lever opp til det de har sagt kan det bli dårlig rep for Sony. Nå har ikke Sony sagt at det kommer 19. november. Tror det kun var en misforståelse av de som skrev nyheten. Sony har sagt at det kommer innen slutten av året. Allerede i november får de som abonnerer eller kjøper novembers Qore utgave adgang til den lukkede betaen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hmm, dette lukter fremdyttet release på grunn av det nye Xbox dashbordet. De er jo forsåvidt nødt til å gjøre noe for å forstyrre litt på salgsboostet Microsoft kommer til å få, men om det ikke lever opp til det de har sagt kan det bli dårlig rep for Sony. Blir jo spennende å sjekke ut men må si jeg gleder meg mer til det nye Xbox dashboardet. Home har aldri virket så fristende for meg, second life type ting har aldri vært min greie. Når ikke ett priskutt gir særlig salgsboost, så tror jeg ikke det nye dasboardet vil gjøre det. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan noen forklare meg forskjellen på åpen og lukket beta ? ( Ja vet det virker som et dumt spørsmål ) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Åpen beta kan alle få, lukket beta er bare til noen få. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 når du mener alle kan få, mener du da at hvem som helst kan gå og laste ned eller hvem som helst kan delta i konkuranser om å vinne? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er forskjellig. KZ2 betaen står som public, men alle kan ikke laste den ned fra PS Store. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) KZ2 er "Public", det betyr ikke dermed at den er "Open". Det er to vidt forskjellige ting, kort sagt betyr "Public" at det er åpent for publikum og muligheter for å få testet spillet, mens "Open" betyr at betaen er helt åpen og hvem som helst kan skaffe nøkkel og prøve. Håper Sony holder seg til planen om utgivelse av Home innen 2008 er omme. Det kan bli utrolig bra hvis utviklere og forskjellige arrangeringer innad i spillindustrien knytter seg til det. Endret 11. november 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja,Home er gratis, men du kan kjøpe ting som koster penger. For eksempel tøy og møbler. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tror Home Open Beta kommer den 20 og ikke den 19, tror ikke Sony gidder og legge ut Home Open Beta på en Onsdag og resten av det nye innholdet legges inn dagen etter. Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hmm... I natt fikk jeg epost med beskjed om at jeg er trukket ut til å delta i closed beta (etter at jeg lasted ned theme fra US PSN for en stund siden). Vil de virkelig invitere nye closed beta-brukere hvis releasen er så nært forestående? PS: Er det noen grunn til at jeg ikke bør installere denne US-versjonen? Rent bortsett fra at LBP kom med posten i dag... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, ikke last ned Home Beta , spill heller LBP og gi koden til meg mye bedre det Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Blir nice med Home. Spesielt nå som little big planet har kommet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kommer det 19.?! Jeg har gledet meg så lenge. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Ser ikke slik ut. Vi burde ha hørt noe til nå om det virkelig kommer ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå