Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Playstation Home kommer i morgen

 

3096066185_cd953e9577.jpg

 

Many of you will have already seen the news regarding participation in PlayStation Home from your favorite game publishers and brands, including Activision, Disney, Eidos, Electronic Arts, Lucas Arts, THQ and UBISOFT as well as Sony Pictures, Paramount, Red Bull, Ligne Roset, and Diesel. As you can imagine, with this many partners already on board, PlayStation Home will grow rapidly, so you’ll need to check back often to see what is new.

 

 

Kilde: Playstation.blog

Endret av Henry9
Lenke til kommentar
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/10/upcomi...ndon-media-day/

 

mye spennede her, får bare se om vi i nord også får alt dette..

Du sier noe der ja. Må være litt kjipt å bo på danske sida av grensen mellom Tyskland og Danmark og vite at naboen får tilgang til nesten dobbelt så mye innhold som du gjør. Er jo en trend at USA og de store europsike landene for ting før oss nordboere...

Lenke til kommentar
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/10/upcomi...ndon-media-day/

 

mye spennede her, får bare se om vi i nord også får alt dette..

Du sier noe der ja. Må være litt kjipt å bo på danske sida av grensen mellom Tyskland og Danmark og vite at naboen får tilgang til nesten dobbelt så mye innhold som du gjør. Er jo en trend at USA og de store europsike landene for ting før oss nordboere...

 

 

Er det ikke derfor vi ahr en US PSN account da? :)

Lenke til kommentar

Seff. Tenkte egentlig mer på Xbox Live, der blir du bannet om du driver med slikt. Er ikke alle ting vi får tak i med utenlandske kontoer heller. Film tjensten f.eks er jo sperra til amerikanske brukere. Også er det jo PlayTV da, som jeg gledet meg noe enormt til. Den kom visst tilfeldigvis bare til de større europeiske landene :nei:

Lenke til kommentar
Sånt sett så... Men jeg føler liksom at jeg vil være medlem i "open" beta, for jeg ble jo ikke akuratt trekt ut til closed :p Er bare sånne tanker jeg har xD Men jeg beholder den kanskje hvis jeg for overtalt meg selv :p

 

Er i akkurat samme situasjon som deg, men har valgt å beholde den. Ting man har kjøpt ligger uansett på PSN profilen så det skal ikke være noe negativt med å slette Homeklienten (tror jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...