Mokko Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg kan fortsatt ikke finne noen møbler eller ekstra hus.. Har bare fått tak i de gratis klærne, jeg.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vært innom alle butikkene? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Home er noe av det kjedligste jeg har vært borti. Gøy et par ganger, men er jo ingenting å finne på.. Hva forventer du egentlig å gjøre da? Ikke vet jeg.. Jeg vet jo at det er en beta, men jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på det nå som det ikke er noe å gjøre.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det mulig å ha besøk av folk i huset sitt? Tror dere det blir noe nytt når den åpne betaen lanseres? Eller akkurat det samme som vi nå har i "public" betaen? Skulle vært flere hus å velge mellom, flere steder å dra osv.. Og jo, hvorfor er det sånn at europeere må spille på en Europa server og amerikanere på en amerikansk server? Hadde vært mye fetere om alle spilte på samme... Amerikanere er så hårsåre når det gjelder sensurering. Like greit å la dem knote for seg sjøl. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe. Tror dere virkelig ikke det kommer NOE nytt med "open beta"?? Kunne jo hvertfall slengt med noen nye møbler og kanskje et nytt sted å være... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det virkelig så gøy å bytte passord på Home Beta brukeren? Tredje gangen nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vært innom alle butikkene? Ah.. det var flere butikker, ja.. Trodde "alt var på ett sted", jeg.. :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det virkelig så gøy å bytte passord på Home Beta brukeren? Tredje gangen nå Eg kommer nå inn uansett eg..... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kommer du fortsatt inn? Med det første passordet jeg brukte? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg kom inn med gårsdags passord fra deg Kris, for en drøy time siden. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Men nå er det jo bare en halvtime ellernoe siden jeg byttet passord da Og det passordet hadde jeg vel tre-fire dager. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Om du har lastet ned Home fra brukeren til Kris, og han skifter passord, så skal du likevel kunne logge inn. Home blir lastet ned til maskinen, så du trenger aldri å logge inn på brukeren til Kris flere ganger. Det du ikke må gjøre, er å slette brukeren fra PS3en, da får du beskjed om at du "ikke har rettighetene til å starte dette programmet". Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Åja, dere mente kanskje at dere kom inn på Home, ja. For det gjør dere jo selvfølgelig Men dere får ikke logget på med min epost? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Åja, dere mente kanskje at dere kom inn på Home, ja. For det gjør dere jo selvfølgelig Men dere får ikke logget på med min epost? Hva har de å gjøre på din epost når de har lastet ned Home..? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Egentlig ingenting, men siden de sa at de fortsatt kunne logge på så trodde jeg at de logget på med min mail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Om du har lastet ned Home fra brukeren til Kris, og han skifter passord, så skal du likevel kunne logge inn. Home blir lastet ned til maskinen, så du trenger aldri å logge inn på brukeren til Kris flere ganger. Det du ikke må gjøre, er å slette brukeren fra PS3en, da får du beskjed om at du "ikke har rettighetene til å starte dette programmet". tullball, du kan slette den og spille på hvilken profil du vill. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Om du har lastet ned Home fra brukeren til Kris, og han skifter passord, så skal du likevel kunne logge inn. Home blir lastet ned til maskinen, så du trenger aldri å logge inn på brukeren til Kris flere ganger. Det du ikke må gjøre, er å slette brukeren fra PS3en, da får du beskjed om at du "ikke har rettighetene til å starte dette programmet". tullball, du kan slette den og spille på hvilken profil du vill. Hm, er du sikker på det...? Er ihvertfall sånn med (nesten) alle andre spill.. Nå er ikke Home noe spill, men vil tro det følger samme prinsippet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 jeg slettet den kontoen jeg lastet ned fra og Home funker på min vanslige profil, så ja jeg er sikker på det. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det lurt å slette denne Home betaen som jeg fikk hos Kris, når selve Home blir lansert? Slik at man laster ned rett Home, for vår region osv.? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Får nok beskjed om at det er ein update tilgjengelig eller noe. Btw. det er i mote reglene med bilde i siggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå