Henry9 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Syntes d e dumt at d tar like lang tid å gå inn på den som med et spill.Vet at d e fordi den må laste inn alt d dritet, men den hadde vært så mye bedre hvis d hadde tatt to sek å gå innpå å snakke med noen, også gå videre enn på et spill elrns. eller at den først lastet inn alt. så man ikke trengte laste inn når man ska inn i shopping center osv. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja. De har funnet en sånn dum mellomting. Hvis vi likevel må vente en stund. så kan eg leve med et halvt min lengre for å få lastet inn alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hørt rykter om at Home kommer 16 eller 18 desember Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Home er noe av det kjedligste jeg har vært borti. Gøy et par ganger, men er jo ingenting å finne på.. Kanskje det er fordi det er en beta? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Home er noe av det kjedligste jeg har vært borti. Gøy et par ganger, men er jo ingenting å finne på.. Hva forventer du egentlig å gjøre da? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er spent på hvor mye en kan gjøre med HOME og ikke minst hvor mye som kan komme. HOME er nok et prosjekt som hele tiden er under utvikling og vil komme med nye ting hele tiden. Jeg ser ingen grenser på hva en ikke kan gjøre! Gud som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) hørt rykter om at Home kommer 16 eller 18 desember eller 11. edit: og hvor laster dere ned betaen? Endret 8. desember 2008 av turbo60 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Lurer på hva som skjuler seg bak den store porten i Home Sqaure. hvis man drar til leiligheten sin og kjører litt glitch, så kan man faktisk se uten for huset og rundt om kring. Det ser ut som en flyplass av et slag av det man kan se. Edit: WTF Endret 8. desember 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
freke Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg ser ingen grenser på hva en ikke kan gjøre! Det kan bli riktig så traurig på Home etterhvert altså hehe Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ingen grenser nei, går man i sirkel rundt et lavt bord ender man plutslig oppå det og da er det bare og heise seg opp går litt sakte da ,men En ting, skal vi lage ny tråd når Home er lansert så vi kan ha en første side med info og litt annet ? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Burde gjøre det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Går det ikke ann å invite follk til huset ditt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fikk det ikke til.... Invita ei dame som eg kjenner men hun kunne ikke Accepte...kanskje hun var på en annen server? Og at eg må velge "go to" først slik at eg er på samme som henne og så gå til huset mitt og invite igjen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du må invite fra huset ja, Toman fikk det til hvertfall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Joda..invita da eg var i huset men funket visst ikke da... :/ Hmm...jaja... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det mulig å ha besøk av folk i huset sitt? Tror dere det blir noe nytt når den åpne betaen lanseres? Eller akkurat det samme som vi nå har i "public" betaen? Skulle vært flere hus å velge mellom, flere steder å dra osv.. Og jo, hvorfor er det sånn at europeere må spille på en Europa server og amerikanere på en amerikansk server? Hadde vært mye fetere om alle spilte på samme... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Syns det er greit at vi har fått to hus jeg. Funker for å være beta. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Joda, det er greit det Jeg gleder meg til fullversjonen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Joda, det er greit det Jeg gleder meg til fullversjonen. den kommer ikke før om leeeenge Sony vil klenge seg til "Åpen beta for alle" syndromet, så det blir mindre klaging på at det er så lite å finne på...........og alt som ble lovet for 2 år siden er ingen steder å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå