Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Må si jeg liker Home bare bedre og bedre. Det er som vanlig idioter som tramper rundt som beksvarte feite kjerringer med rosa afro og roper ukvemsord, men så treffer man også hyggelige mennesker. I kveld traff jeg på tre engelskmenn på 21, 23 og 40 (!) år. Vi spilte bowling og løspraten gikk om alt mulig rart.

Kjempetrivelig rett og slett, for dem som har tålmodigheten i orden. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk brukernavn for å laste ned selv fra Kris, funket fint det.

Kris kommer til å bli bannet som betatester for alltid, hehe. Litt mange brudd på lisensen... ;)

 

BTW Kona mi likte Home godt, hun satt en lang stund og fiklet med avataren sin, for å få riktig ansikt, sminke osv. Og med det samme hun var ute på torget strømmet det til med gutter som ville chatte. Tydeligvis litt skjev kjønnsfordeling foreløpig, men tror dette kan slå an blant jenter også, spesielt de som er vant med facebook osv...

 

Dama mi falt pladask for "ommøbleringsmuligheten" i leiliheten ho :p

Jeg fikk liksom ikke testet det ut helt selv i går.

Lenke til kommentar

Idiot.

 

Det kan kanskje være en idè å ta av Caps Lock og ikke poste det samme 4-5 ganger.

 

 

Til ? ditt Blax.

 

Tror det skal være på PS Storen din, viss du går opp helt oppe til høyre og på View Downloads så ligger det på toppen av den listen...vet ikke om det gjør det fordi eg fikk Home tilgang fra Kris, men viss det ikke ligger der så send en PM til Kris :)

Lenke til kommentar
Ehm. Hvordan får jeg Home? :)

 

 

DET KAN KANSKJE VÆRE EN IDE Å LESE ELDRE INNLEGG! DET KAN KANSKJE VÆRE EN IDE Å LESE ELDRE INNLEGG! DET KAN KANSKJE VÆRE EN IDE Å LESE ELDRE INNLEGG! DET KAN KANSKJE VÆRE EN IDE Å LESE ELDRE INNLEGG!

 

Utifra det innlegget så syns eg det var på sin plass..Og at det ? har blitt stilt og svart på 100 ganger betyr ikke at det er ALLE som får det med seg..er ikke alle som bor i denne tråden..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er det content som er free i Home, for eks møblemang?

Vil så gjerne oppgradere huset mitt :)

 

du kan komme på date hos meg, i sommerhuset mitt, med nymøblert stue, peis :cool:

og en nydelig uteplass. awww :whistle:

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

http://spillmagasinet.no/default.aspx?sect...&id=2459824

 

Home blir lansert iløpet av dem 10 neste dagene :)

"Home vil bli tilgjengelig via en oppdatering av systemvaren i Playstation 3, og er gratis å bruke."

 

"Det er en betaversjon som lanseres, som er åpen for alle. «Home» er likevel et omfattende og fullverdig produkt, men brukere vil oppleve at tjenesten vil utvikle seg veldig etter lansering, sier Christoffersen. "

Endelig, og Home betaen vil bli oppgradert måneder framover!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...