Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er mulig å hoppe fra US-server til EU-server..?

 

Home synker 15 hakk når jeg ikke kan bowle og shoppe med vennene mine... :cry:

 

hvorfor "spiller" du ikke på EU server fra staret av?

 

Fordi jeg lagde US konto for å kunne gå inn på US-Store, EU-kontoen fucka seg, jeg begynte å spille litt på US kontoen, fikk masse fremgang, trophies ol der, så nå vil jeg gjerne kunne ha "alt på et sted".. Hvis det blir sånn at jeg går inn på Home med ny EU bruker, og noen av kompisene bestemmer seg for å hoppe rett inn i et spill (som skal bli mulig...?) så er det litt dumt at jeg må bytte bruker og sånn...

 

Hm.. noen som vet om det går an å sende mail til noen også kan de endre landet brukerern er registrert i..? Kan jo si at jeg bodde et halvt år i USA mens jeg fikk PS3en elns..

Lenke til kommentar
Hm.. noen som vet om det går an å sende mail til noen også kan de endre landet brukerern er registrert i..? Kan jo si at jeg bodde et halvt år i USA mens jeg fikk PS3en elns..

 

Tipper de ber deg om å opprette en ny bruker, men alltids lov å prøve :)

 

Har du prøvd å ta backup av relevant game-date fra us-brukeren og kopiere disse inn til en ny eu-bruker, eller ligger Trophies kun på brukernivå?

Endret av slickhenry
Lenke til kommentar
Har du prøvd å ta backup av relevant game-date fra us-brukeren og kopiere disse inn til en ny eu-bruker, eller ligger Trophies kun på brukernivå?

 

Trophies ligger på brukernivå.

 

Nettopp, så jeg vil gjerne ha alt på en bruker. Ok, noen som vet Mail-adressen til noen som muligens kan ordne sånt..? Og skal jeg si det som det er, at jeg lagde brukeren for å få tilgang til US-Store osv, eller skal jeg si at jeg bodde midlertidig i USA da jeg fikk PS3en?

Lenke til kommentar
det er gratis, hvis ikke hadde sony bæsja i skuffen.

men du betaler for alt mulig usaklelig dall som møbler, klær, ting i hus og flere hus..

 

Du kan betale for innhold i Home om du ønsker. Men det er totalt opp til deg selv, en del innhold er gratis og en del vil du få gjennom å oppnå trophies i spill(dette er ikke 100% bekreftet).

Lenke til kommentar
Home will be offline from 11am UK for up to 30 minutes today whilst some updates are made to the servers. Once it returns patch 1.02 will be available for download and this patch is to simply provide support for the server update.

 

 

 

Ted

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...