Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg elsker husene og sommerhuset gav meg en veldig "nord-amerika ved sjøen om høsten" følelse. Husene er jo fantastisk kule og flotte. Akkurat slike hus jeg skal ha når jeg blir stor, og rik! :new_woot:

 

Jeg vil ha et speilrefleks kamera og ta en tur i villmarken for å så sette bildene i en ramme i huset. Jeg vil også ha en stor flatskjerm og hjemmekinoanlegg.

 

Det hadde vært gøy og ikke minst håper jeg på f.eks gowcart som leker o.l! :new_woot:

 

Det nye sommerhuset? Hvvvvva faen...??? Kjøpte det huset med kommer tilbake til AKURATT det samme som eg alltid har hatt...

 

 

Sikker på at du har kjøpt det og lastet det ned? Isåfall skal den ligge under locations og owned places.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Skjønner fortsatt ikke det echrome-spillet. Ok, jeg skjønner hvordan jeg får folk opp og ned men.. de hvite skal til de svarte...eller? Og man må samtidig passe opp for et eller annet som gjør at du får "GAME OVER" (spør ikke meg hva det er... :dontgetit: ). Og hva med de "halvgjennomsiktige" folka?

 

Kan noen forklare meg litt her..?

Hvor mange typer folk er det der, hvem skal til hvem, hva må man unngå osv? Sorry for lav IQ. :closedeyes:

Det er fordi det må lastes ned, åssen de ser ut liksom. Kall det gjerne lag om du vil.

EDIT: Skal du ikke få han vite fyren til de svarte rundingene eller noe? :hmm:

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Noen som vet om det er mulig å hoppe fra US-server til EU-server..?

 

Home synker 15 hakk når jeg ikke kan bowle og shoppe med vennene mine... :cry:

 

hvorfor "spiller" du ikke på EU server fra staret av?

Lenke til kommentar

en ting jeg kom på da jeg satt og pusset opp sommer huset mitt i sted var at jeg syns sony har på en måte skutt seg selv litt i foten, når de kommer med en patch som gjør at man kan høre på musikk i spill, hvis utvikleren lager det slik... Også komemr home uten denne funksjonen... Greit, det er et sted du skal snakke med og møte nye folk men hadde ikke gjort noe å hatt muligheten når du er alene, men er jo ikke et must heller :)

 

ps: noen som har en ide til hva jeg kan ønske meg til jul?!?! hittil er det bare littlebigplanet og klær/penger... Gidder ikke ønske meg saints row 2 når jeg vet jeg kan få det for 200(play.com). Så et video review av Fallout 3 og syns ikke det så ut som noe for meg..heller ikke Resistance 2, noen andre forslag?

Lenke til kommentar
en ting jeg kom på da jeg satt og pusset opp sommer huset mitt i sted var at jeg syns sony har på en måte skutt seg selv litt i foten, når de kommer med en patch som gjør at man kan høre på musikk i spill, hvis utvikleren lager det slik... Også komemr home uten denne funksjonen... Greit, det er et sted du skal snakke med og møte nye folk men hadde ikke gjort noe å hatt muligheten når du er alene, men er jo ikke et must heller :)

 

ps: noen som har en ide til hva jeg kan ønske meg til jul?!?! hittil er det bare littlebigplanet og klær/penger... Gidder ikke ønske meg saints row 2 når jeg vet jeg kan få det for 200(play.com). Så et video review av Fallout 3 og syns ikke det så ut som noe for meg..heller ikke Resistance 2, noen andre forslag?

 

Shaun White snowboarding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...