_KroSjefen_ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke om noen er enig, men sånt synes jeg var mye kulere når jeg var barn. Da jeg hadde hele dagen til å sette meg inn i det sammen med et titalls andre venner som var like interessert. Jeg er fortsatt interessert i å kunne møte med venner, prate med headset for så å kunne hoppe inn i en online warhawk match. Kall meg rar, men jeg er mer gira på det nå når jeg er 19 enn når jeg var barn. enig ! gi meg heller ingame private chat, game invites og støtte for musikk i alle spel, Då snakker me..! Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Håper virkelig det kommer da, og at det ikke blir utsatt enda mer. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva vil fordelene med Trophies være i Home? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva vil fordelene med Trophies være i Home? Svært få som vet og det er ikke sikkert det blir noen fordeler med en gang. Hadde vært kult om man får eklusive klær vis man er over visse levler. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror det kommer i November . Sony sa til høsten og på slutten av November begynner det å bli jul. Men, jeg håper det kommer litt før. Btw bruker ikke Sony å oppdatere på Torsdag ? 19 November er en Onsdag Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Btw bruker ikke Sony å oppdatere på Torsdag ? Det er Playstation Store som blir oppdatert på torsdager. Oppdateringer har ikke noe system tror jeg. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen Beta-Testere her som gidder å oppdatere oss ikke-beta-testere om det som skjer i Beta´n nye funksjoner og ting og tang f.eks ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Siste jeg så som skjedde var at det ble lagt til "Scully's bar". Han fra uncharted vet du. Der kunne man utforske baren, samt ett lite uteområde. Grafikken ute på palmene så ganske uncharted ut, så vil tro at de gjenbruker mye fra spillet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva er det Home i hovedsak er? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 En tjeneste, rammeverk for kommunikasjon mellom gamer og gamer, samt utvikler,utgivere og gamere. Samt at vel egentlig hvem som helst, f.eks. coca cola kan lage seg områder og selge seg selv eller produkter gjennom home. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har vi hørt noe mer om datoen? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Far Cry 2 har også fått eget space i Home. Ser ganske fint ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Mange rykte desverre.. Men satser på at det blir lansert i november. Men som jeg har sagt tidligere. HOME er verken dårlig eller bra. Det er en tjeneste, og det er opp til utviklerene, samt sony og utvikle innhold som er interessant. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vet ikke om noen er enig, men sånt synes jeg var mye kulere når jeg var barn. Da jeg hadde hele dagen til å sette meg inn i det sammen med et titalls andre venner som var like interessert. Når jeg var barn fantes det ikke slike muligheter gitt, så jeg klager ikke. Nå blir vel Home både 3d verden og 2d basert tekst om man ønsker dette, eller har jeg misforstått. Altså man må ikke gå rundt i verden for å utnytte Home, men kan bla i menyer også? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er jo det innholdet som allerede er som jeg liker. Egne hus, kunne prate med venner på en lett måte og så hoppe direkte inn i en online-match. Eller f.eks. møte klaner før klankamper. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Som jeg har sagt tidligere Det er annonsert til høsten og i November (slutten av November) har detn begynt å nærme seg jul så ja, det er sikkert ikke så lenge til. Men, er det slik at den endelige versjonen som er for alle er litt annerledes enn Betaen Det er jo veldig mange som kommer til å bruke Home så da lurer jeg på om ikke det kommer til å bli proppfullt eller om de lager mange servere som spillerern selv kan velge om de vil i en verden med mye eller mindre personer ? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er så og så mange som kan være på samme plass, så blir flere intancer av samme område. Skal være mulig/enkelt å komme til akkurat samme plass som venner er på. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det dårlig eller bra? Hørtes lit dumt ut spør du meg.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har stusset litt over enkelheten med Home, virker på meg som et spill, eller et nytt rammeverk for hele PS3, altå i stedefor XMB har vi Home direkte, så selvom man ikke er online har man huset sitt som man starter spill osv. fra. Home tar nok litt tid å starte ol. så skjønner ikke hvorfor de ikke bare adder Join game/invite to game i XMB :S Noen som kan forklare? Beta-testere helst Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Har stusset litt over enkelheten med Home, virker på meg som et spill, eller et nytt rammeverk for hele PS3, altå i stedefor XMB har vi Home direkte, så selvom man ikke er online har man huset sitt som man starter spill osv. fra. Home tar nok litt tid å starte ol. så skjønner ikke hvorfor de ikke bare adder Join game/invite to game i XMB :SNoen som kan forklare? Beta-testere helst Dette skal vistnok komme i xmb også. Men de kan jo ikke akkurat lansere en beta firmware samtidig.. det vil skape problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå