Naiits Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hva er den pling lyden som kommer når man trasker rundt i home? lurer eg og på. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Folk som spiller sjakk. E sjakkbrikkene som flytter på seg. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er vell denne saken Urgelol tenker på, og der står det 4. des (imorgen):http://community.eu.playstation.com/playst...thread.id=45183 som for meg ser ganske offisielt ut... Er Home Community Manager som skriver det... Vanskelig å få det mer offisielt;) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Må jeg sjekke ut når jeg kommer hjem igjen.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis noen har en ekstra Home kode så tar jeg gjerne imot, hadde vært gøy å teste det ut Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hvis dokkar hadde lest litt tidligere i tråden hadde dokkar fått med dokkar at kris har laget en Home account som han gir brukernavn og passord til slik at de som vil kan laste ned Home. Han har til og med laget en film der han viser kordan. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hadde satt pris på en Home kode selv. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hadde satt pris på en Home kode selv. Dokkar trenger ikkje kode!! Ingen som gidder å lese ka som står i tråden? Send en pm til kris der du ber pent om du kan få passord og brukernavn til home-accounten han har legd, så går du inn på ps store og går på downloads elr ka d no står (der d viser ka du alt har lastet ned) å laster den ned, så kan du ''spille'' d på din egen bruker. Hvis ikkje du skjønner d, så går du lengre bak i tråden der Kris til og med har lagd en film som viser kordan man gjør d. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen som leser lengre, de bare spørr og svarer uten å ha lest. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Endelig ! Innholdet er i butikkene Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen som leser lengre, de bare spørr og svarer uten å ha lest. Ja, mange som spør her istedenfor på PM. Men igjen, for de som ikke gidder å lese lenger bak, bare send en PM til meg så kan jeg gi dere passord og brukernavn til Home Beta-brukeren min. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen som leser lengre, de bare spørr og svarer uten å ha lest. Faen d irriterer meg. Folk trenger ikkje lete lenge heller. Tror d e nevnt at kris har lagd en Home account på hver side. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis noen har en ekstra Home kode så tar jeg gjerne imot, hadde vært gøy å teste det ut Samme her hadde satt pris på en Home kode selv. PM--->Kris Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fikk brukernavn for å laste ned selv fra Kris, funket fint det. Kris kommer til å bli bannet som betatester for alltid, hehe. Litt mange brudd på lisensen... BTW Kona mi likte Home godt, hun satt en lang stund og fiklet med avataren sin, for å få riktig ansikt, sminke osv. Og med det samme hun var ute på torget strømmet det til med gutter som ville chatte. Tydeligvis litt skjev kjønnsfordeling foreløpig, men tror dette kan slå an blant jenter også, spesielt de som er vant med facebook osv... Endret 4. desember 2008 av asdfteam Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Betaen er jo åpen og over 100.000 tester det her i europa, så tror ikke Sony bryr seg om jeg får med 100 til Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Dette er gratis på kjøpesenteret! Threads store (clothing) Men: -Cowboy Hat -Hooded Top -Turtleneck shirt -Military jacket -Cargo shorts -Drainpipe jeans -Jeans with Turnups -Basketball boots -Slip-on Trainers -Winklepicker shoes Women: -Denim jacket -Halterneck -Layered t-shirt -jeans with turnups -Smart shorts -Sweat pants -Basketball boots -Walking Sandals -Work boots -Star sunglasses Furniture Store: -Summer House Chair -Summer House Armchair -Summer House Foot Stool -Summer House Table -Summer House Light -Summer House Sofa -Summer House Ornament -Blue Robot -Small Cactus -Large Cactus -Large Leaf Plant -Tiki Mask -Small Teddy Bear -Rubber Duck -Origami Dog -Model Plane -Vase with Flowers Estates Store: -Summer House Stuff Store: -No Items Løp å kjø... få gratis! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Verdt å merke at skaffer man tingene gratis nå, så slipper man å betale for de i open beta (hvis de skulle koste noe der), ifølge Homeutviklerne. For min del holder jeg meg til Ice Breaker skjorta. Skulle ønske jeg hadde dn på ordentlig. Endret 4. desember 2008 av XDamage Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 da var alt kjøpt, og ny opppusset sommer hus! Merket også at jeg nå plutselig hadde fått echrome(eller hva nå det spillet heter) kostyme:) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skjønner fortsatt ikke det echrome-spillet. Ok, jeg skjønner hvordan jeg får folk opp og ned men.. de hvite skal til de svarte...eller? Og man må samtidig passe opp for et eller annet som gjør at du får "GAME OVER" (spør ikke meg hva det er... ). Og hva med de "halvgjennomsiktige" folka? Kan noen forklare meg litt her..? Hvor mange typer folk er det der, hvem skal til hvem, hva må man unngå osv? Sorry for lav IQ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå