Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og jeg har svart på den Hvis noen flere vil ha er det bare å sende PM Lenke til kommentar
buzo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bare for å få det på det rene: jeg driver nå å laster ned Home betan. Men jeg lurer på : når jeg signer inn på min vanlige norske konto, kan jeg da gå rundt i Home som meg selv? (som Jnordg, mitt norske nick) Lenke til kommentar
buzo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ok flott. Er faktisk inne nå, ser ut til å funke bare bra. Takk til Kris.! Lenke til kommentar
buzo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kris. Har en kompis som også ville inn i Home, har sendt deg PM. Lurte på om det var mulig å få en kode til? Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg slenger meg med på denne...noen som har en key til overs? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bare å sende PM hvis dere vil ha brukernavn og passord Jeg slenger meg med på denne...noen som har en key til overs? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noe nytt angående Home? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noe nytt angående Home? Nope. e alt lei av betaen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Butikkene i kjøpesenteret åpner vistnok i morgen. 6am GTM, altså kl 7 i morgen tidlig norsk tid. Taes med en klype salt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hjemme bra, borte best ... Hvertfall i dette tilfellet. Har nå "spilt" Home i ca en time, og allerede nå innser jeg at dette ikke kommer til å bli noe for meg. Kapitalismens versjon av The Sims ... Reklame kan jeg få så mye jeg vil av ellers. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er jævlig kjedlig å gå rundt i home, men kanskje skjer det noe når det åpner. Hvis butikkene åpner blir det jo litt mer da ;p Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Butikkene åpner 5. Desember, alle sammen. Bare å glede seg. Syns ikke det er så kjedelig å gå rundt hvis man har venner. Jeg og en kompis pleier å gå rundt noen ganger å spille bilijard og sjakk. (Sjakk er favoritten) mens vi prater om stuff. Edit: Var vel litt seint der med nyheten, men jeg mener det er 5. og ikke 4. ? Endret 3. desember 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Tror folk må vente til at Home åpner og har vært åpent i noen måneder før man tar sin endelige avgjørelse. Home er noe som kommer til å vokse etterhvert som det lages innhold til det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tror folk må vente til at Home åpner og har vært åpent i noen måneder før man tar sin endelige avgjørelse. Home er noe som kommer til å vokse etterhvert som det lages innhold til det. Du har vel rett, men skepsisen min står inntil det motsatte er bevist. Jorchi out ... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hmm, har noen spørsmål. Hva faen er Home spill eller noe man bare gjør på PS3? Er det gratis eller betalingsvare? Når kommer det ut? Orker ikke å lese sider tilbake Endret 3. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
praystation Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Har spilt home i et par timer og synes egentlig at det er ganske kult og har stort potensiale. Selvsagt er det kjedelig å bare gå rundt å gjøre ingenting, men å "snakke" med fremmede folk og spille biljard, sjakk eller bowling er faktisk ok. Takk til Kris forresten for tilgang til beta´n Endret 3. desember 2008 av praystation Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er vell denne saken Urgelol tenker på, og der står det 4. des (imorgen): http://community.eu.playstation.com/playst...thread.id=45183 som for meg ser ganske offisielt ut... Er Home Community Manager som skriver det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hva er den pling lyden som kommer når man trasker rundt i home? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå