Mala Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 PS3 er meir klumpete, så den kjennes bedre Ergo bør den sørge for meir smerte! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Så på Echorome Arcade automaten at jeg vant noe ,men hvor finner jeg det ? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Så på Echorome Arcade automaten at jeg vant noe ,men hvor finner jeg det ? GArderoben din Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 For those who got into the private Playstation Home Beta, you may notice some people running around with clothes that aren’t available to you. These items are unlockable through the arcade games in the Bowling Alley. I am compiling a list of the unlockable items, including clothing and furniture, and what is needed to achieve them. Here is what I have so far: Echochrome - Receive 4000 points on Level A (gloves, shirt, pants, shoes that resemble echochrome character), Receive 10,000 points on Level B[Possibly lower, I had 10,000 points when I recieved] (shirt) Receive 10,000 points on level A or B (trophy) Ice Breaker - Beat level 5 (beanie), Beat level 8 (shirt), Level 13 (pants) Carriage Return - Unknown Tips: Echochome: Remember, they only turn left. Stage B: There is a platform seperated from the rest. No black men will appear on that platform. If you simply wait there and build up a large collection of black people you can take them out all at once and get large points. Just make sure to move your curser as the game will time-out after 3 minutes. This information is based on when I received the items. If anyone unlocks them with a different point/level score then me or unlocks something I have not listed, please leave a comment so I can add it to the list. I will continue to update this post until all unlockables are added to the list. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som gidder og samle seg på klubben " The Club " som blir eid av stian-xD her på forumet ? Si ifra vist dere gidder Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Søker etter klubb navn, men vet ikke om han som eier den er innlogget så bare gå på Clubs og trykk på search clubs og der skriver du : Fritidsklubben.Home Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Søker etter klubb navn, men vet ikke om han som eier den er innlogget så bare gå på Clubs og trykk på search clubs og der skriver du : Fritidsklubben.Home Blir selvfølgelig med! Er det kun stian- xd som kan godta min request? Endret 29. november 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den sist nevnte klubben er min Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den sist nevnte klubben er min Aha, ok. Der godtok du meg ser jeg! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ser at det er mange som har hatt problemer med å laste ned Home fordi det var vanskelig, så en liten film (vet ikke om det blir noe lettere av denne filmen, men det hjelper vel kanskje litt?) Beklager dårlig kvalitet på filmen Og det er bare å sende PM, gir fortsatt ut passord og brukernavn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Eg kom nå inn idag med det gamle navnet og passordet? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tror ikke at du kommer inn med det gamle lenger. Byttet for noen timer siden. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Eg skulle skrive lapper på The Club i dag om at alle som ville kunne bli admin siden dette bare var en Beta og ikkje noe seriøs klubb og noe slikt. Å d var så liten plass på hver lapp at eg måtte skrive 3 lapper for å få skrevet det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Takk for Home Kris. =) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hva er HOME? Mulig det er jeg som er litt utafor, men jeg kan ikke ha hørt at HOME har kommet ut engang? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei, det har ikke kommet ut åpent for alle, vi er på Beta Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Home har ikke kommet ut i fullversonen, men det har kommet en beta. Hvis du har lyst til å prøve Home Beta kan du sende meg en PM så kan jeg skaffe deg det Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 255 poeng på bowling, 8 strikes på rad, 9 strikes totalt. Slå den dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå