IcedInsanity Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Likte det nå sånn som det var nå eg... Så regner med det bare blir bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, men da er vi enig da? Potensialet er der. ja litt, men har på følelsen at det ikke blir så veldig mye innhold som du skal ha det til. ihvertfall ikke på EU serveren, vi blir altid halshugd. men tiden kanskje, med det vill nok ta en stund... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) NIrD: hva er kipt? neh, hvor skal jeg begynne, det er ingen ting å gjøre, man bare trasker rundt. bowling, pool, atcade spillene, er kult èn gang så gidder man ikke mer. jeg ser ikke poenget med Home, hvorfor skal jeg gå rundt der å snakke med folk? det kan jeg gjøre på byn, eller f.eks diskusjon.no. Home kommer til å bli en stor greie de første ukene/mnd, men etter det kommer folk til og gå lei. Home er på en måte overkomplisert NXE. Home kan brukes til å lage et klubbhus til en clan på et spill, noe som eg syntes virker veldig nyttig:D F.eks med d at man kan henge opp beskjeder til resten av klubben/clanen om ting som f. eks når neste clankamp er og slikt Det alene ser eg på som grund nok til å laste ned Home Endret 28. november 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er ALT for lite å gjøre. Har sett på youtube at det er mye større egentlig. Masse flere ute steder. Så de har tatt vekk ting i denne betaen. Husker vi snakket om det litt tidligere i tråden. Jeg bare venter å se hvordan det ser ut når det kommer ut. Har fått lastet ned home, men gidder ikke gå rundt når det ikke er noe å gjøre. Har forresten snakket med flere som går rundt på home der som har vært i home beta testere leeenge som enda holder på med det. De har liksom hold på et år.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ja, som det er sagt flere ganger så er mye av innholdet som vi har sett tidligere i betaen borte. Det er fordi dette er en stress test av serverene. Derfor ser vi så mange bli invitert inn i betaen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som vet hvorfor enkelte har RØDE og GULE nick? Har spurt flere men de svarer ikke! Er det kanskje de som har vært testere fra før? Eller moderatorer? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kan hende fordi de har endret fargen sin. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg tror ikke det stemmer, fordi jeg har også prøvd å velge farger men det gjelder kun menyer, etc. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som vet hvorfor enkelte har RØDE og GULE nick? Har spurt flere men de svarer ikke! Er det kanskje de som har vært testere fra før? Eller moderatorer? DET har eg lurt på lenge også... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen har vært veldig morsomme og byttet passord på brukeren, så det blir nok ingen som får Home fra meg på en stund. Skal sende mail til Sony som det stod i mailen. Det er alltid noen som må ødelegge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det finnes mange idioter ja, faen er vitsen altså Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Må alltid være en slik drittsekk! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvis det er noen her som har en Beta kode til overs kan jeg lage en ny bruker der jeg endrer passordet ofte så ingen andre fucker det opp. Noen som har? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Herregud, poenget med det var? Ha Home for seg selv? Når man allerede har lastet ned? Idioter :/ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har personen også endra e-post eller noe sånt så det ikke funker å få mail med nytt passord eller? Kjipt for de som ikke har fått lastet det ned enda. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Det er bare passordet som er endret, ja. Hadde vært fint hvis den som endret passordet byttet tilbake (men det skjer vel ikke?) Edit: Fikk fikset det. Bare å sende PM hvis dere vil ha brukernavn og passord Endret 29. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det som kanskje kunne lønne seg var hvis DU bytta passord inniblant. For hvis noen forteller det til en venn som forteller det til en annen venn osv. så vil det bli altfor mange som bruker den accounten. Om du da byttet passordet inniblant så ville det bli en mer lukket gruppe som brukte accounten og dermed mindre sjanse for at noen lavpannede idioter bytter passord bare fordi de har altfor lite fritid. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Støtter det at du burde bytte passord en gang i blant. Jeg skjønte ikke poenget med å tulle til brukeren, det var vel kjempe morsomt.. -_-^ Noen som har lagd en gruppe jeg kan bli med i? (på Home selvfølgelig) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hvis du gir det ut til en person, også bytter du passordet etter den personen er ferdig.så kan du ha kontrol over hvem som egentlig stjeler kontoen! Så kan vi putte en ps3 i bakenden på den personen Endret 29. november 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 bedre med xbox i bakenden, bør da ikke sløse med fine ps3'er på den måten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå