Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det betyr at det er mange forskjellige servere, og vi kan ikke vite hvilke servere vi er på... så eneste måten da er å ha personen på venne listen og velge "go to"

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det forskjellig servere.. trodde dere at absolutt alle vil være på samme server? flere tusen stykker samtidig inne på home square hadde blitt kipt.

 

Nei, det fungerer slik at det opprettes nye "servere" hele tiden, etter hvert som folk logger på. Dette for at man skal unngå lag og over befolkete plasser. Skal man møte kompiser er det null problem, er bare å invitere dem. Eventuelt invitere dem alle bort i leiligheten, eller klubbhuset.

 

NIrD: hva er kipt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
NIrD: hva er kipt?

 

neh, hvor skal jeg begynne,

det er ingen ting å gjøre, man bare trasker rundt.

bowling, pool, atcade spillene, er kult èn gang så gidder man ikke mer.

jeg ser ikke poenget med Home, hvorfor skal jeg gå rundt der å snakke med folk?

det kan jeg gjøre på byn, eller f.eks diskusjon.no.

 

Home kommer til å bli en stor greie de første ukene/mnd, men etter det kommer folk til og gå lei.

 

Home er på en måte overkomplisert NXE.

Lenke til kommentar

Det du gjør er jo akkurat det samme som om at jeg skulle ha sagt, for 3 år siden. Hva er poenget med xbox 360/ps3. Jeg sitter her å blar i menyene, men det er ingen spill og ingenting på marketplace/psstore. Hvorfor skal jeg bla i disse menyene når jeg får mer ut av å bla i menyene på tv'en?

 

Ta heller å test det når Home lanseres, og ikke denne stress testen du ser på nå.

 

Utrolig..

 

Og nei, vet ikke om Home blir uber bra eller populært. Eneste jeg ser er at rammeverket er der, nå trengs det innhold for at dette skal bli en suksess. Funksjoner og innhold ftw.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er jo ikke det samme, for 3 år siden viste du at det kommer SPILL til xbox, noe du kan gjøre.

 

hva mer blir det i Home?

nye steder man kan gå rundt i?

 

utrolig... dårlig sammenligning

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Øhh nei PUNKTUM

 

Sammenligninger var god den, Home er en plattform for innhold produsert av 3.parts utviklere og sony's utviklere. Home vil utvides ikke bare med funksjoner, men med områder, spill, kjøpbare ting, områder som intrigreres inn i spillene. F.eks. Warhawk rom, der man ser kartet man skal til å krige på, planlegger stratigien før man hopper inn i spillet.

 

Er vel egentlig bare fantasien som setter grenser.

 

F.eks. kan man få en garasje der man lagrer alle bilene man har på GT5 når det kommer ut.

 

Ting man gjør i Home kan gi deg gevinster i spillene, og omvendt.

 

I japan, per i dag, har Namco et eget område med en del av deres gamle arcade spill. Disse arcade maskinene kan du vinne og ta tilbake til din egen leilighet for å spille selv, eller la kompiser prøve.

 

Prøver ikke å overbevise deg om at Home blir bra, for det er det ingen som vet. Utviklerene og Sony har muligheten til å gjøre det bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det må da gå ann å diskutere om Home, selv om ikke alt er positivt..

 

men uansett, jeg skjønner at ideen er der, og den er god.

men det blir for tungvint å starte opp home, også sitter du der og lurer på hva du skal gjøre.

som sagt blir det morro i starten, men etter hvert så går man lei av å pusse opp leiligheten, klær, gå rundt og se de samme stede gang på gang, preike, danse, wattever...

 

det eneste som faktisk kan fungere er stedene fra 3.utviklere

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...