Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Haha merket det, men det kommer vel møbler og flere klær på fullversjonen ? For dette var lusfattig med greier

Kommer nok garantert en god del mer når betaen blir åpen for alle. Gleder meg til gamespacene kommer tilbake. Ikke fått prøvd de. Håper at man får gratis ting i butikkene også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, takket være Kris. har jeg fått testet ut HOME!

Førsteinntrykk: En slags plastisk operasjon av Second Life med en blanding av sims i.

Gøy å kle opp figuren din, tiltross for at det var lite å velge mellom ( dette kommer sikkert som kjøp eller nedlastbare i fullversonen) ,men det var morsomt å lage en person.

Når jeg kom i leiligheten min, fikk jeg tanken: WOW! Flott grafikk og en vakker toppleilighet til 25 mill. ved havna i Monaco ( syntes iallefall byen lignet veldig og det var rett og slett vakkert å se på havet fra terrasseleiligheten. Dette med at en kan flytte møblene var også kjekt og rett som det var hadde jeg en liten uteplass på terassen.

Med seg har man en slags gps / mobil hvor man kan se steder å besøke, vennene dine etc.

Rett som det var, tok jeg meg en tur ut til en plass som rett og slett ser fantastisk ut!.

Der var det noen mennesker som spilte sjakk, andre så på motorstorm: pacific rift traileren på storskjerm og andre satt å pratet. Grafikken er helt fantastisk og nydelig!

Minus er at man må laste ned alle stedene en må gå til 1 gang men en må loade hvis man skal gå til et annet sted.

Jeg tok en tur i bowlingen, pratet med en danske og spilte bowling! Ved siden av, var det biljardbord og noen maskiner en kunne spille echocrome og ice breaker på.

Det var også et kjøpesenter hvor man kan kjøpe klær, møbler o.l til en billig penge, men for øyeblikket var det ingen møbler der. Kjøpesenteret så fantastisk og veldig realistisk ut, morsomt.

Kontrollene er greie, med r1 kan man gjøre ting, danse o.l og L1 er en hurtigtast for å si ting.

En kan selvfølgelig skrive hva man vil med den vanlige skriveknappene.

Sosialt er ordet, en kan nemlig se på en forbi gjengers profil og legge til denne vennen på få sekunder.

Det er også reklameplakater for spill de fleste stedene og det er også et teater, som jeg ikke har fått utforsket noe særlig, dog. Et morsomt og sosialt verktøy som jeg faktisk har brukt flere timer på.

Hvem skulle trodd det?

EDIT: Etter noen forsøk kom jeg inn, en må bare prøve flere ganger!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Haha merket det, men det kommer vel møbler og flere klær på fullversjonen ? For dette var lusfattig med greier.

Og jeg finner ikke den store hallen som er vist på begynnelsen av de fleste Home-Videoene.

Home 1.0 er bare en stress test, så det er begrenset hva og hvor man kan dra.

det finnes 3 forskjellige Home Squares, Japan, Europa og USA

Lenke til kommentar

Home var artig det :) , har ikke fått prøvd så mye og er på hytta i helgen, men det jeg har prøvd var veldig positivt. Utrolig hvor nøyaktig du kune instille personen din. Det som blir bra er når det blir virituell E3 og lignenede. Gleder meg til å prøve mer :thumbs:

En stor takk til Kris som gjorde Home mulig for meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

synes det var veldig lite med innstillinger på avateren, er klin umulig og få den til å ligne på meg...

det er en mal som man kan justere litt på.

NXE avatarene er veldig lett og få til, den ligner faktisk på meg...

Ja men helvette faen da folkens...

laget dere en ny account og brukte det dere fikk av Kris der som dere skulle lage ny mail og passord?

gjør slik:

lag en ny bruker på PS3, velg "use an existing account" skriv inn email og passord.

logg inn på den brukeren, gå bort til store og logg inn med email og passord.

Lenke til kommentar
er det mulig for oss og se uncharted rommet og far cry rommet? fant det ikke noe sted...

I denne betaen er det ikke mulig. Der er det bare leiligheten, bowlingen og teateret/kinoen som er åpen for oss. De andre rommene og attraksjonene er stengt i beteaen. Disse rommene og mer, vil være i fullversonen. :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...