Dr3as Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg var inne for 20min siden, fungerte fint for meg da. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Server error: Internal server error : . 500 Edit: kom inn nå Endret 28. november 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Når blir Home klart for alle? Har det kommet noen open Beta? Så at tråden økte med 3 sider eller noe spnt på1 dag så ble nysgjerrig. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det var ganske treigt, lang tid før man kom inn til steder (etter man har downloadet) MEN er det noen som vet hvordan man kan snakke til hverandre hvis flere er sammen!? Jeg og en kompis måtte ringe hverandre der for å si noe så legge på, ringe andre fyren så ringe på, det er jo bare tull! Hold inne R2 mens du prater men du må ha mic for at det skal funke da Les "Help" delen i spillet, det hjelper også. Men R2 skal du holde inne for å prate Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er en i tråden som har opprettet en psn konto med home og gir ut brukernavn og passord så alle kan laste ned. Bla et par sider tilbake så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jepp, bare send en PM til meg så får du brukernavn og passord Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jepp, bare send en PM til meg så får du brukernavn og passord Hadde vært supert om du hadde sent til meg også Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 da er PM sendt til deg Kris. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det sto bare at jeg ikke kunne logge meg på PSN med en annen sin konto. Er det bare å prøve igjen? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei! Jeg ville også vært takknemlig for å få prøve! Rsa Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det sto bare at jeg ikke kunne logge meg på PSN med en annen sin konto.Er det bare å prøve igjen? Det er fordi noen andre er logget på, bare vent litt så kommer du sikkert inn Hei! Jeg ville også vært takknemlig for å få prøve! Rsa PM sendt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg prøvde å logge på med en annen bruker på PS3'en min som ikke hadde noen PSN fra før. da funket det Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Vær så snill, jeg å vil prøve ! Tar Home Beta bare 77 MB ? Endret 28. november 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg er også en ivrig PS3 fan som vil prøve meg. Takk for evt PM. Takk, Kris. Endret 28. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) jeg er homeless kan noen skaffe meg ett Home ? Endret 28. november 2008 av aoottis24 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det var ganske treigt, lang tid før man kom inn til steder (etter man har downloadet) MEN er det noen som vet hvordan man kan snakke til hverandre hvis flere er sammen!? Jeg og en kompis måtte ringe hverandre der for å si noe så legge på, ringe andre fyren så ringe på, det er jo bare tull! Hold inne R2 mens du prater men du må ha mic for at det skal funke da Les "Help" delen i spillet, det hjelper også. Men R2 skal du holde inne for å prate Leste den, men fikk det aldri til! Men klarte det istad med han ene kompisen min, men han andre går det ikke på. Rart. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tar Home Beta bare 77 MB ? Det tar bare 77MB når du laster ned, men den reserverer 3gb med plass til nedlastinger som du må laste ned senere for å komme inn i rom osv. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Haha merket det, men det kommer vel møbler og flere klær på fullversjonen ? For dette var lusfattig med greier. Og jeg finner ikke den store hallen som er vist på begynnelsen av de fleste Home-Videoene. Endret 28. november 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er fordi noen andre er logget på, bare vent litt så kommer du sikkert inn Går fint å gjøre det. Det som skjer da er at han som var logget inn blir logget ut. Det han gjorde var nok å endre login-detaljer på en bruker som allerede hadde en PSN-konto på PS3en hans. Noen som har fått noen kule ting som rewards? Har fått tak i Echochrome kostyme men syns det var litt spesielt til å gå rundt i. Icebreaker t-skjorta derimot går jeg nå rundt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå