Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

KA FAEN?!

D e så jævlig typisk. klubbhuset som var noe av d kuleste viser seg å koste penger! -.-

Ka skjedde med ''HOME is a free service'' og bla bla bla. E ikkje klubbhuset liksom en del av HOME då?? :realmad:

 

Edit: Jaja. Eg får no vertfall testet d ut. D e gratis i betaen..

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KA FAEN?!

D e så jævlig typisk. klubbhuset som var noe av d kuleste viser seg å koste penger! -.-

Ka skjedde med ''HOME is a free service'' og bla bla bla. E ikkje klubbhuset liksom en del av HOME då?? :realmad:

 

Edit: Jaja. Eg får no vertfall testet d ut. D e gratis i betaen..

 

Klubbhuset vil alltid være gratis, men du kan kjøpe en ekstrapakke som gjør det bedre. Hva den ekstrapakken består av aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

D e... et klubbhus :p

No har eg lagd en klubb, holder på å laste ned klubbhuset no. No kan eg invitere folk til å være med i ''klubben'' og slikt.

Eg har kalt den ''The Club.'' hvis noen vil se kordan d ser ut ;)

Bare til å gå på ''clubs på main manu også på search for club og søke på ''The Club.''

Eg godtar alle :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
hvem mekker gamer.no-clubhouse?

 

kanskje ikke så lurt å gjøre det, da klubbhuset blir slettet, når den offisiele Home kommer, og man kan ikke bruke samme navn igjen....

Lenke til kommentar
Kjedlig at det er så lite å fikse på rommet sitt. Men til nå ser det jo bra ut. Gleder meg til alt blir som det skal.

 

Enig. Hadde nesten ingen ting no, men blir digg når fullversjonen kommer :p

Håper d blir slik at man får nye møbler for trofèer og slikt. De kunne jo hatt det slik at man kunne låst opp nye ting når vi kom opp i nytt lvl på psn, men d tar alt for lang tid å komme opp i lvl der. har over 70 trofèer og e bare i lvl 4.

Lenke til kommentar

Want cash for HOME...? - Collect Trophies!

 

The release date for home is Dec. 15th or the 30th…they said it is definite. There will be random weather, there will be a money system. you earn money from collecting trophies. and you will get money for the trophies you already have. Right now there is a censor on swearing, but will be taken off in the full beta. The open beta will also be 18+ only.

 

Ta det med en klype salt ;)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...