Sovende Panda Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hallo. Eg lurer på om SUPERantispyware Pro er eit bra program. Eg lasta det ned no men ser ingen forskjell frå gratis versjonen. Det skal være noko nytt i Pro versjonen som Real Time Protection eller noko sånn. Er SAS ein erstatter for andre virus program slik som NOD 32? Vil veta om eg treng NOD 32 før eg kjøper full versjonen av SAS. Endret 13. oktober 2008 av mutu Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 1. Jeg fraråder på det sterkeste å laste ned beskyttelsesprogram (dersom du mente at du gjorde dette ulovlig) da dette kan medføre sikkerhetshull i programmet. Men hvis det var bare for å teste, så er det vel kanskje "greit"... 2. Nå har ikke jeg prøvd pro-versjonen, men jeg tipper at det SER helt likt ut. Gratisversjonen har alle knappene som pro-versjonen har, men du kan ikke trykke på de uten å ha pro-versjonen. F.eks hvis du starter programmet, har du (i begge versjonene) en knapp som heter "Scheulded scanning", men hvis du trykker på denne i gratisversjonen, får du beskjed om at du må kjøpe pro-versjon. 3. Realtime protection skrur du på ved å trykke på preferences->Real-time protection->sette en hake foran "enable real-time protection". Også her får du (med gratisversjonen) beskjed om å kjøpe pro-versjon... 4. Sas er ingen erstatter for NOD32, da sas har spesialisert seg på spyware, mens nod32 har spesialisert seg på virus. Det anbefales at du bruker begge deler samtidig. 5. Istede for NOD32 kan du jo vurdere avira: free-av.com Det er gratis, og i senere tester på av-comparatives.org ser du at avira slår alle andre programmer. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Takk for svar. Og bare for å få klarhet i det, på SAS sine heimesider kan du laste ned gratis prøve versjon. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) SUPERAntiSpyware Professional offers a 15-day fully functional free trial. You may try all features unrestricted. Endret 12. oktober 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Okidok, da skulle alt være på det rene Dersom du mener atdu har fått svar på spørsmålet ditt, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Endret 12. oktober 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå