Gå til innhold

Mini-anmeldelse av spill!

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det hadde vært spennede med et andmeldelse emne som de har på film delen av forumet. Spill er jo like mye kultur og variert som film verden!

Regler/guide:

- Titel, sjanger, platform, og år må tas med, og eventuelt hvor lenge du spilte før du bestemte deg å skrive om den.

- Bilder: Kunn bruk kover bilde i andmeldelsen. Dersom du vil legge til screenshots/video osv venneligst bruke SPOILER funksjonen. Dette er for å kutte ned lengden av innlegget.

- Handling: Ikke røp noe. Dersom du må/vil ta med viktige hendelser bruk SPOILER funksjonen.

- Poeng skala: Bruk 1-10/10 skala, hvor 1 er dårligst og 10 er best. (f.eks 4/10)

- Trenger ikke være nye spill. Du kan lage for å informere folk om et spill du elsker, eller et du har oppdaget. Det er fritt frem her!

- Lengde: Ingen regel. Om du har bare noen få ord om et spill, eller flere sider er helt opp til deg!

Håper dette er noe folk er interesert å delta i! Gleder meg å høre om og forhåpentligvis oppdage spill jeg har aldri hørt om! (Jeg driver å skrive et nå, som jeg legger ut snart!)

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...