MrLee Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 LAN'et er i regi av NITH's (Norges Informasjonsteknologiske Høyskole) SysAdmin + noen frivillige elever (som meg ) vi regner med plass til 100. det er dessuten 17'' skjermer til utlån for dem som måtte ønske det (ca 50) pris er satt til 100kr Fredag 11 april - søndag 13 april CS compo, web compo, GFX compo med FLOTTE premier... sjekk ut sidene her siden er ikke helt ferdig enda, men det meste man trenger å vite er der.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jaha...bare CS compo hadde det vore eit anne spel compo så hadde kanskje fleire gidda å koma Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Bra at folk orker å sette opp LAN da, hva som er i compo er ikke SÅ viktig. Hvis jeg har tid, kommer jeg sikkert Men er ikke dette rett rundt når påske begynner ? Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Counter-strike compo: 3 premie - 5 kasser mineralvann Grafikk compo: 2 premie - 1 stk 8 port switch Noe som er til overs? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Nei, tror det er snakk om en ny switch...vet ikke da... og...cs compo...joda greit nok det med andre spill, men det er lissom bare CS vi har noe utstrakt erfaring med...med å sette opp server og slikt...self. blir det spilling av andre spill, det er ikke det....selv kommer jeg sannsynligvis til å spille Ravenshield og CS...i den rekkefølgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå