Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 JA jeg er mann og nei jeg er ikke homofil. Det er bare slik at jeg av en eller annen grunn ikke klarer å få orgasme når jeg har sex. Det går greit når jeg onanerer, tar gjerne opptill 30 - 60 minutter tough (noe som fører til lettere slitasje på penis btw). Noen som vet om noe man kan gjøre med et slikt problem? Jeg har nå hatt sex med 12 jenter og har ikke fått orgasme 1 gang, har ofte holdt på i 1-2 timer, prøvd diverse stillinger ect. Ender ALLTID opp med at jente blir sår eller sliten og ikke orker mer. Holder seriøst på å bli gal. Nettop fått meg kjæreste også. Og jeg tror det her kan bli et problem for hu, virker nesten lei seg fordi hun ikke klarer å få det til å gå for meg:/ Råd/hjelp anything? Begynner å bli desperat Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du skriver ikke alder, men tror kanskje det kan ha noe med mønster kroppen har fått etter å ha blitt vant med runking over lengre tid (vant til å holde tilbake?).. Du kan holde på litt, og så ligge på siden av dama og runke videre ? blir man sår er det ikke bra.... Stresser du psykisk om dette, blir dette mye vanskeligere også... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du skriver ikke alder, men tror kanskje det kan ha noe med mønster kroppen har fått etter å ha blitt vant med runking over lengre tid (vant til å holde tilbake?).. Du kan holde på litt, og så ligge på siden av dama og runke videre ? blir man sår er det ikke bra.... Stresser du psykisk om dette, blir dette mye vanskeligere også... Jeg er 19 år gammel og det du sier kan vel kanskje stemme. Men å runke over lengere tid er noe jeg alltid har gjort, jeg bruker rett og slett lang tid på å komme, klarer ikke gjøre noe med det. Problemet er at det tar altfor lang tid når jeg har sex. Jenta har ofte kommet flere ganger og orker ofte ikke mer. Det med den psykiske stressinga må du forklare litt nærmere for meg om du gidder. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 jeg vet bare selv, gikk mange år og runket veldig lenge (holde igjen, og så fortsette osv..).. tok det som trening og klarte holde meg lenge før utløsning.. Men med dame ble dette litt for lenge, jeg var bare vant med dette,, kroppen min trodde den trengte så lang tid.... Dette vare bare for jeg var vant med dette, etter å ha snudd tankene litt rundt dette .. Runke kortere "sessions", ikke alltid holde ut så lenge gjorde susen for meg... Rett og slett, snu om tanken rundt dette.... Med stress tenker jeg at det blir for mye fokus på å komme fort, og man blir stresset og alt blir vanskeligere... Et annet godt tips er å legge seg inntil dama når hun er fornøyd (eller du svett/sliten nok) og så runke selv til du kommer, er en fin løsning kanskje hun vil ha en ekstra runde også ? Ellers så er det fremdeles dager da jeg ikke kommer etter å ha hatt noe sex, jeg legger meg.. Temmlig fornøyd anyways, bonus er at man har hatt det bra og beholder "kåtskapen" .... no worries... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Må si jeg kjenner meg igjen. Skal prøve å få orgasme tidligere. Og ja det med stressinga kan også virke riktig. Deb siste gangen med kjæresten min så har jeg vært veldig veldig nære og da begynte jeg å stresse med å komme, det stemmer at det førte til at jeg ikke kom alikavel :/ Håper fortsatt på svar og råd fra flere som kanskje har vært borti noe av det samme. Lenke til kommentar
Gjest gjesten.gjestemann Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Må si jeg kjenner meg igjen. Skal prøve å få orgasme tidligere. Og ja det med stressinga kan også virke riktig. Deb siste gangen med kjæresten min så har jeg vært veldig veldig nære og da begynte jeg å stresse med å komme, det stemmer at det førte til at jeg ikke kom alikavel :/Håper fortsatt på svar og råd fra flere som kanskje har vært borti noe av det samme. Jeg har og selv problemer med og komme, eller ja jeg har igrunn aldri kommet. Jeg hadde sex en del før i tiden, men jeg klarte aldri og komme uten at de runka meg på slutten osv. Jeg runket mye før , rundt 4 ganger dagen var helt normalt, men gjør ikke det lengre. men jeg merker at til og med når jeg runker, så må jeg runke på fullt tempo for og ha sjangs til og komme.. Jeg har nå fått meg kjæreste igjen, og kansje tørre å ha sex igjen.(har syntes det er litt flaut og ikke komme). Men vet ikke om jeg tørr enda, for til og med når hun suger meg, så sliter jeg som faen med og komme. Må bli runket, med kjapp tempo på slutten.. føler ikke at jeg kan få orgasme , om ikke ting går i kjapt tempo.. .( Noen som har noe råd? om hvordan komme tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg