Gå til innhold

generelt om Siemens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krishell og dere andre' date=' bare le så mye dere orker, osm om jeg brydde meg :lol:[/quote']Du burde kanskje bry deg :lol:

For du tok jo ekstremt mye feil hele veien.

Java, ikke banebrytende....hallo......S55 første telefon med "bridgeless" tastatur - vant faktisk industridesign pris p.g.a tastaturet......

Kamera: tja har noen andre telefoner kamera med blitz....

Når det gjelder Java programmer så lager ikke Siemens dette in-house, det er helt rett. Men poenget er at all softwaren lages i samarbeid med 3. parts leverandører som Siemens har et nært strategisk samarbeid med eller faktisk har eierinteresser i. Sjekk ut denne linken http://www.siemensmobileacceleration.com

Lenke til kommentar

Når det gjelder Java programmer så lager ikke Siemens dette in-house, det er helt rett.

 

Stylemaster, jeg vet du kan mer om Siemens enn meg, men her tror jeg du tar feil ;)

 

Soccer League er jeg 99% sikker på at er laget av Siemens. Vi fikk det tilsendt til midlet.org fra Siemens og i jadfila står det 'MIDlet-Vendor: Siemens AG Austria' :smile: Har flere slike også, men kommer ikke på hvilke det er i farten...

Lenke til kommentar

Når det gjelder Java programmer så lager ikke Siemens dette in-house, det er helt rett.

 

Stylemaster, jeg vet du kan mer om Siemens enn meg, men her tror jeg du tar feil ;)

 

Soccer League er jeg 99% sikker på at er laget av Siemens. Vi fikk det tilsendt til midlet.org fra Siemens og i jadfila står det 'MIDlet-Vendor: Siemens AG Austria' :smile: Har flere slike også, men kommer ikke på hvilke det er i farten...

 

Les resten av det jeg skrev....Siemens utvikler i samarbeid med andre...Det er noe annet enn å produsere programmer selv in-house... :wink:

Det hele avhenger av hvordan man definerer in-house....jeg kaller in-house det å lage et java program selv internt uten hjelp fra andre firmaer....Hvis du ser på alle javaprogram Siemens tilbyr og evt. har i sine telefoner idag så er ingen laget av Siemens alene, men av partnere.....

 

Soccer league er unntaket. Så vidt jeg husker så ble det utviklet for en kampanje Siemens Østerike gjorde i samband av en sponsorkampanje av et slag...Det er jo en del år siden det ble laget også.......Har skjedd mye på de siste 2-3 årene. På den annen side kan det hende det skjer mye rart i de forskjellige Siemens landene.......

 

Samme det bare Siemens kommer med flere strålende programmer på sine mobiltelefoner som f.eks. Anno 1503... http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...53A9877,FF.html helt konge....

 

bjaa: Jasså du er copycat....den threaden på a-forum ble laget lenge før din. :p:p:p:p:p:p:p :p :p:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...