Gå til innhold

generelt om Siemens


Anbefalte innlegg

Ser at det er enkelte tilhørere av enkelte telefoner her. Og med telefoner mener jeg særlig s55. Siemens lager fine telefoner de, har selv bare hatt nokia i alle årene jeg har hatt telefon, ikke det at Nokia er så jævla bra at det gjør no, men...

 

Men når noen sier at s55 er "banebrytende", må jeg si noe. For all teknologien som finnes i den telefonen, har blitt prøvd ut tidligere i andre modeller (t68i++). Banebrytende er den hvertfall ikke. Javaprogrammer som man kan laste inn (gps, fjernkontroll m.m) er laget av 3. parter, ikke av Siemens selv. Siemens kan nok ha navnet på programmene, men det er fordi selskapet har kjøpt de

 

Siemens s55 er "gammel" teknologi (med enkelte forbedringer) i ny innpakning.

 

Skjerm = t68i

Kamera = t68i

Menystyring = c55

Alt annet = andre siemens

 

Jeg ville si at dette kun er gammelt nytt, (alt dette fantes i t68i utennom de forbaska harry ringetonene!

 

S55 er en o.k telefon, men ikke skryt den opp i himmelen. Molna, det gjelder deg og! :p

 

/BjaA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at det er enkelte tilhørere av enkelte telefoner her. Og med telefoner mener jeg særlig s55. Siemens lager fine telefoner de, har selv bare hatt nokia i alle årene jeg har hatt telefon, ikke det at Nokia er så bidige bra at det gjør no, men...

 

Men når noen sier at s55 er "banebrytende", må jeg si noe. For all teknologien som finnes i den telefonen, har blitt prøvd ut tidligere i andre modeller (t68i++). Banebrytende er den hvertfall ikke. Javaprogrammer som man kan laste inn (gps, fjernkontroll m.m) er laget av 3. parter, ikke av Siemens selv. Siemens kan nok ha navnet på programmene, men det er fordi selskapet har kjøpt de

 

Siemens s55 er "gammel" teknologi (med enkelte forbedringer) i ny innpakning.

 

Skjerm = t68i

Kamera = t68i

Menystyring = c55

Alt annet = andre siemens

 

Jeg ville si at dette kun er gammelt nytt, (alt dette fantes i t68i utennom de forbaska harry ringetonene!

 

S55 er en o.k telefon, men ikke skryt den opp i himmelen. Molna, det gjelder deg og! :p

 

/BjaA

 

Helt enig der, har hatt både t68i og s55, og jeg synes faktisk at t68i er en bedre telefon.

Den har jeg ikke opplevd like mye trøbbel med som min gamle s55.

Lenke til kommentar

Men når noen sier at s55 er "banebrytende", må jeg si noe. For all teknologien som finnes i den telefonen, har blitt prøvd ut tidligere i andre modeller (t68i++). Banebrytende er den hvertfall ikke. Javaprogrammer som man kan laste inn (gps, fjernkontroll m.m) er laget av 3. parter, ikke av Siemens selv. Siemens kan nok ha navnet på programmene, men det er fordi selskapet har kjøpt de

 

Siemens s55 er "gammel" teknologi (med enkelte forbedringer) i ny innpakning.

 

Skjerm = t68i

Kamera = t68i

Menystyring = c55

Alt annet = andre siemens

 

Jeg ville si at dette kun er gammelt nytt, (alt dette fantes i t68i utennom de forbaska harry ringetonene!

 

bjaa: hvem har sagt at S55 er banebrytende, og hvor ? Jeg har i allefall ikke sagt det, og mener det selvsagt ikke heller.

Eksempler på banebrytende ting fra Siemens er java, fargedisplay f.eks 8)

 

Teknologien i S55 er ikke basert på T68i, slik det virker som du fremstiller det... Hva mener du egentlig med at menystyringen er fra C55...?

 

Siemens lager faktisk javaspill inhouse de, 'SoccerLeague' er et eksempel på dette. Mener du de skulle lage alle programmene selv? Siemens har i allefall forstått at folket vil ha java, noe SonyE endelig ser ut til å forstå også ;)

 

Og hva er egentlig grunnen til at du starter en slik topic? Det du skriver er jo bare bull :-?

 

dennis88: du har tydeligvis bestemt deg for alltid å mene det motsatte som meg. Til og med når du vet jeg har rett, så tviholder du på dine misforståelser. Vel, det er ditt problem :roll:

Lenke til kommentar

bjaa: tror du alt som er av programvare og ideer i SE, Nokia, Motorola, panasonic og andre merker sine mobiltelefoner er helt "sevltenkte"... for ett elendig innlegg... Du er så lite objektiv at du skriver slik at dine egne meninger vikrker som klare fakta...

 

jeg har t68i og er veldig fornøyd - men jeg tror jeg hadde byttet den i en s55...

 

 

og en ting til - de ringetonene er IKKE harry... de er bra... (gode nok)

Lenke til kommentar

Men når noen sier at s55 er "banebrytende", må jeg si noe. For all teknologien som finnes i den telefonen, har blitt prøvd ut tidligere i andre modeller (t68i++). Banebrytende er den hvertfall ikke. Javaprogrammer som man kan laste inn (gps, fjernkontroll m.m) er laget av 3. parter, ikke av Siemens selv. Siemens kan nok ha navnet på programmene, men det er fordi selskapet har kjøpt de

 

Siemens s55 er "gammel" teknologi (med enkelte forbedringer) i ny innpakning.

 

Skjerm = t68i

Kamera = t68i

Menystyring = c55

Alt annet = andre siemens

 

Jeg ville si at dette kun er gammelt nytt, (alt dette fantes i t68i utennom de forbaska harry ringetonene!

 

bjaa: hvem har sagt at S55 er banebrytende, og hvor ? Jeg har i allefall ikke sagt det, og mener det selvsagt ikke heller.

Eksempler på banebrytende ting fra Siemens er java, fargedisplay f.eks 8)

 

Teknologien i S55 er ikke basert på T68i, slik det virker som du fremstiller det... Hva mener du egentlig med at menystyringen er fra C55...?

 

Siemens lager faktisk javaspill inhouse de, 'SoccerLeague' er et eksempel på dette. Mener du de skulle lage alle programmene selv? Siemens har i allefall forstått at folket vil ha java, noe SonyE endelig ser ut til å forstå også ;)

 

Og hva er egentlig grunnen til at du starter en slik topic? Det du skriver er jo bare bull :-?

 

dennis88: du har tydeligvis bestemt deg for alltid å mene det motsatte som meg. Til og med når du vet jeg har rett, så tviholder du på dine misforståelser. Vel, det er ditt problem :roll:

 

Så du mener at jeg tar feil når jeg sier at jeg synes t68i er en bedre telefon? :wink:

 

Når jeg kjøpte s55'en min, var det som om å gå tilbake til t68i... :roll:

Jeg likte t68i bedre, den virket mer på kostet. :yes:

Lenke til kommentar

Å herre gud a folkens, spes. deg senil: det var jo bare ment som litt ironi

!

 

 

Eksempler på banebrytende ting fra Siemens er java, fargedisplay f.eks 8)

Woow, java er bane brytende ass, Nokia 3410 hadde det LEnge før Siemens

 

Og hva er egentlig grunnen til at du starter en slik topic? Det du skriver er jo bare bull

ironi fra en annen post...Generelt om Nokia ellerno....Molna: Sikker på at du ikke får betalt for å være her på forumet å skryte om Siemens? :p
Lenke til kommentar
Eksempler på banebrytende ting fra Siemens er java, fargedisplay f.eks 8)

Woow, java er bane brytende ass, Nokia 3410 hadde det LEnge før Siemens

 

:lol:

 

Husker jeg ikke helt feil så var SL45i ute lenge før 3410 kom, og den hadde ihvertfall Java! (Kan hende Siemens hadde det i enda tidligere modeller også da.)

 

Nokia gjør ikke annet enn å stjele idéer fra andre produsenter.. eller.. vent.. jo.. de fant jo alltids på å sette inn kalorimålere, temperaturmålere (som bruker 15min på å justere seg til rett temperatur), og all mulig annen unødvendig dritt :roll:

Lenke til kommentar
Siemens telefonene har alltid hatt ubrukelige menyer, ikke kom her  å si at De har bedre menyer en Nokia, for det har de ikke!

 

Jeg er ikke noen Nokia fanboy nei, er Sony Ericsson Fna jeg :p

 

SE har forresten bidige dårlig menyer de og! hehe

 

Og plutselig var vi over på et annet tema ;)!

Vel.. det er smak og behag, og vanesak etc... jeg for min del, har aldri hatt nokia selv (men har prøvd endel), og synes ikke menyene deres er særlig gode.. synes personlig at Siemens har en mye mer genial løsning, med "min meny", og andre hurtigtaster... ;)

 

Som sagt, smak og behag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...