potetskrell Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Adressa er her http://cpanel15.proisp.no/~ingarlko/template.htm Har prøvd mye rart for å få sida til å draes 100% slik som i IE. Har min-height: 100%; på alt, men no go.. Vil også ha den divven der det står ingard jensen 2008 nederst fast.. Noen som gidder å kikke raskt? (Sida er ikke ferdig, så ikke se på det enda) Endret 13. oktober 2008 av Ingardj Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 "How to keep footers at the bottom of the page" er i hvert fall et fungerende eksempel. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Det har dabba ganske heftig av her på webdesign delen. Husker da jeg kom hit var det masse av liv.. Takk for lenka. Det viste seg at jeg måtte legge til en div under de divvene som hadde "float" i seg, og bruke clear:both. Men føler i hvertfall at css'en min nå er veldig rotete. Edit: Og jeg har enda ikke 100% høyde på den divven til venstre.. Bakgrunnen skal strekkes helt ned til footer. Endret 12. oktober 2008 av Ingardj Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Og jeg lurer på hvorfor sida endra seg i IE etter jeg begynte å implementere wordpress.. Det som skjer nå er at IE ikke forstår at en div har "padding: 16px;" av en eller annen grunn. Teksten i divven får bare padding på venstresida? Jeg hater IE.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå