Bettyford Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Formaterte PCen min og la inn Win XP pro. Problemet nå er at jeg må bruke knappen når jeg skal slå av maskina. ( Noe jeg ikke trengte å gjøre tidligere med Win 98 ) Har prøvd å gå på innstillinger Display Properties-Screen Saver-Power Options men jeg mangler mappen som sier When I Push the Power Button der så det lar seg ikke gjøre. Har også vært inne på APM og merka av Enable Advanced Power Mangement Support men da restarte maskina seg hele tiden så det går ikke. Har også vært i bios prøvd endre muligheter for å skru av PCen men det funker ikke. Hovedkortet mitt har ATX. Hva skal jeg gjøre!!! Lenke til kommentar
Gnuen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 høgre klikk på skrivebordet -->egenskaper --->skjermbeskytter nede til høgre er det ein knapp som heter strøm trykk på den det kommer opp eit nytt vindu der er det noe som heter aps/apm eller noe sånt huk av den haka og vips pcen skrur seg helt av Gnuen Lenke til kommentar
Bettyford Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Dette ser ut til å være et vanlig problem for de som har oppdatert fra win98 til XP. Men etter grundig research av hovedkortet mitt så ser det ut til at jeg må oppdatere BIOS. Se http://www.annoyances.org/exec/show/article06-453 Takk til de som prøvde å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå