Gå til innhold

Den lille Sanctuary-tråden - Alt som IKKE er sendt i USA settes i spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lavbudsjett samliknet med andre serier som sendes på tv. Usikker på hva budsjettet er, men det kan nok ikke sammenliknes med typisk Stargate og Battelstar Galactica

 

Selvom man må legge mer penger i CGI så er det mye spart på at men slipper å gjøre "location"-filming. Tegn på lavbusjett vises også i antall skuespillere assosiert med hver enkelt episode.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig med Groening. var enda en veldig bra episode. Angående en lengre historie. Det regner jeg med er noe som kommer etterhvert. De fleste serier starter vell litt forsiktig med det. SG-1 hadde heller ikke den store historie arcen den første sesongen. Man vil vel se om en serie blir populær før man finner på plott som går over lengre tid tenker jeg.

Lenke til kommentar

Synes alle episodene opp til nå har vært veldig bra, så av å til må det jo nesten komme en episode med lavere kvalitet. Men ja kan hende de begynner med mer sammenhengende historie arker ja. Hadde ikke vært dumt det. Men det kommer nok, de aller fleste serier begynner med litt inviduelle episoder, noe som er greit for å få en intro til universet, så utvikler det seg historie arker etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da her jeg endelig fått sett ferdig Sanctuary, må si det var en spennende sesongavslutning. Likte at det er både Sherlock Holmes, Jack the Ripper og Tesla på en og samme plass. :p

Får håpe at det holder nivået neste sesong også.

 

Å ja, likte spesielt godt den episoden med reporteren (den Cloverfieldish episoden). Tror jeg tør si at jeg likte den best av alle episodene denne sesongen.

 

 

EDIT:

Fant teaser til sesong 2:

Teaser

Endret av Groening
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Da tar jeg sjansen på en megabump og håper at folk enda ser på Sanctuary. :p

 

Ja, sesongpremieren var jo fredagen som nettopp var. Må si at det var en utrolig god episode, hopper rett inn i historien uten noe tullball. Håper det holder seg slik, for forrige sesong hadde en del dårlige episoder i starten.

Lenke til kommentar

Første sesonger har ofte litt dårlige historier i starten fordi man fokuserer på å etablere karakterer uten å kaste alt for mange detaljer på seerene.

 

Med tanke på at forrige sesong sluttet med en gigantisk cliffhanger var det greit å kaste seg rett på. Men jeg frykter at denne sesongen kan bli en endeløs Sanctuary vs. Cabal. Og slik det har startet med at fienden er menneskelige abnormals tror jeg også vi kommer til å gå glipp av mange intressante monstere av forskjellig mytologisk opprinnelse, som vi hadde i sesong 1. Men som man sier "Time vil sjåv"

 

"Is this the residence of Martin Wood" heheh. Lurer på om det faktsik var det?

 

 

Episode 9 kommer til å gi oss en gjesteoppreden av Michael Shanks

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...