Eirikant Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Litt usikker på tittel.. men men Det er lenge siden jeg har postet noe her, det er grunnet til alt for mye skole og saker. Men har da laget en bildeserie med ting fra kjøkkenet på en litt anderleddes måte. Håper dere liker det. Bilde serien er tilsammen på 6 bilder, men legger kun ut de jeg følte ble best. exif: F/8 100 iso 2.0 sec Glad for alle tilbakemeldinger ! Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fin ide og fin dyster stemning. Men når jeg leser tittelen ønsker jeg meg litt rødere "rød tråd" og att motivene kommer litt tydligere fram i forhold til bakgrunnen. Lenke til kommentar
tiamdal Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Likte best spaghettien, enig i at tråden kunne vært rødere Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Fin ide og fin dyster stemning. Men når jeg leser tittelen ønsker jeg meg litt rødere "rød tråd" og att motivene kommer litt tydligere fram i forhold til bakgrunnen. Det var litt vanskelig å få de tydeligere fram med lysoppsette jeg brukte.. Men jeg skal se hva jeg kan gjøre med fargen på tråden litt senere ) Takk for tilbakemeldingen uansett. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Knakende tøffe bilder, elsker den kalde og litt gufne følelsen man får av å se på bildene. Det første jeg tenker er krig og nød og minimalistisk fordi menneskene ikke hadde råd til mange fancy gjennstander Jeg mener at du ikke bør endre fargen på tråden, jeg liker utykket bildene har nå. Gjør man trådene rødere ser det blir blodig og brutalt ut. Endret 13. oktober 2008 av Ardisrawr Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Etter min mening: Genialt, en ren genistrek. Alt er perfekt! Elsker slikt! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Denne likte jeg! Jeg har brukt litt tid på å se på kollasjer i det siste og denne synes jeg gjør det bra. Jeg har ikke noe å utsette på bildene. Liker det at tråden mister kontrollen over kjøkkenredskapene Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Knakende tøffe bilder, elsker den kalde og litt gufne følelsen man får av å se på bildene.Det første jeg tenker er krig og nød og minimalistisk fordi menneskene ikke hadde råd til mange fancy gjennstander Jeg mener at du ikke bør endre fargen på tråden, jeg liker utykket bildene har nå. Gjør man trådene rødere ser det blir blodig og brutalt ut. Tusen takk Hyggelig å høre. Etter min mening: Genialt, en ren genistrek. Alt er perfekt! Elsker slikt! Takk Denne likte jeg! Jeg har brukt litt tid på å se på kollasjer i det siste og denne synes jeg gjør det bra. Jeg har ikke noe å utsette på bildene. Liker det at tråden mister kontrollen over kjøkkenredskapene Takk, det er hyggelig å høre Gjør at norsk timen ikke blir så kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå