Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har sett alle episodene av The OC. Men så kom jeg til å tenke på noe jeg ikke kan ha huske å ha sett før mens jeg såg OC på tv3 for en stund siden. Ryan, Seth og kanskje Marissa og Summer er i Mexico, eller vertfall på en eksotisk plass med masse damer. Seth møter en gjeng som er kledd i sort, jeg var redd for at han skulle få bank, men han endte heldigvis bare opp med kake/krem i hele trynet. Hjemme i Newport lager Summer og en til middag. PÅ tv'n vises når Ryan eller Seth danser heftig med en eller annen kvinne. Avhengig av hvem det var prøver en av dem å distrahere den andre fra tven slik at de ikke ser det. Kan hende at Ryan leter etter Volchok, men tror ikke det. Beklager at jeg skriver dårlig fra hukommelsen, håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Sesong 2, Episode 21. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Thank you, Thorn! edit: Som forøvrig heter Return of the Nana? Endret 11. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå