PaleRider Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har hatt mye kliss med IE så jeg avinstallerte. Når jeg prøver å reinstallere hhv Norsk eller Engelsk får jeg melding om at de ikke er kompatible med språket på masina Noen tips? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vet dette ikke er så veldig saklig svar, men Explorer er noe dritt. Prøv FireFox istedenfor, er en MYE bedre nettleser. Du kan laste den ned herfra: www.mozilla.com Lenke til kommentar
PaleRider Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Vet dette ikke er så veldig saklig svar, men Explorer er noe dritt. Prøv FireFox istedenfor, er en MYE bedre nettleser. Du kan laste den ned herfra: www.mozilla.com Har både firefox og safari men jeg har lagra en hel haug snarveier med IE Lenke til kommentar
chberge Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Reinnstaller FireFox og la FireFox importere bokmerkene fra Explorer. (Kan være du kan importere uten å reinstallere også) Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Åpne Firefox -> Fil -> Importer -> Voilá. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå