JFM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når starter sesong 5 i USA? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Takk. Og sorry for at jeg oppretta ny tråd Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ta den datoen med en klype salt, ingenting er offentligjort enda. Men S5 vil starta rundt den tiden, bare ikke noe er bekreftet. Lenke til kommentar
Lokila Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mer eller mindre bekreftet nå. 21. januar skal sesong 5 starte med en dobbeltepisode. Kilde Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 21. januar er tidligere enn antatt, regnet med vi måtte vente til uti februar. Positivt i hvertfall Merker meg også at de skal sette Lost tilbake på sin opprinnelige sendedag, onsdag, etter at de i forrige sesong flyttet den til torsdag. Forøvrig helt greit det også. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Uff, fremdeles fryktelig lenge til synes jeg. Trenger jo en liten oppfriskning om hva som skjedde siste sesong også, er jo en stund mellom hver. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Uff, fremdeles fryktelig lenge til synes jeg. Trenger jo en liten oppfriskning om hva som skjedde siste sesong også, er jo en stund mellom hver. Er jo bare å se forrige sesong på nytt nå i høst det, eller hvorfor ikke alle sesongene. Det er jo nok av tid til det når pausen er så lang. Og orker du ikke det, så kommer det en oppsummeringsepisode som blir sendt rett før sesongstarten. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Se filmen hos Youtube bra video Står season primere 21 januar på vidoen her også Lenke til kommentar
tobn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kurant video ! fikk meg ikke til å glede meg mindre i hvert fall tobn Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Denne da(promoteringsbilde for S5, ikke spoilere): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. november 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jævli rått promobilde! Er det offisielt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Ja, jeg sier jo egentlig det. Endret 28. november 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Etter den filmen fikk jeg enda mer lyst til å se neste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå