MercedesMotor Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hei, Jeg har lyst på en IPhone og en helt ny IPhone i USA koster ikkeno iforhold til en brukt her i Norge. Er det mulig å kjøpe en IPhone fra USA, fordi jeg fikk høre at du MÅ ha en adresse i USA for å kjøpe en derifra? I Norge får man bare kjøpt via Netcom, noe som er svindyrt. Går det ann å kjøpe en ulåst, i det hele tatt? Takk på forhånd Endret 11. oktober 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ville prøvd www.ebay.com Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Amerikanske Iphone er låst. Du kan bruke disse i andre nett ved å kjøpe et tynt "crack" kort som du klister på ditt simkort igjen, men hvem vet hvor lenge dette vil virke. Iphone selges ulåst i Hong Kong (8GB 695 USD og 16GB 798 USD) i Apples egen butikker der, men selges kun til de som har en addresse i Hong Kong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er ikke så veldig mye billigere for iPhone her i statene. Jeg kjøpte min 3G en måned brukt for USD 500, rundt 2600 med kursen på den tiden. Du får den i norge til 4200,- og da med norsk garanti. Vil anbefale deg å sjekke ut det tilbudet først. chberge: Ville ikke jeg gjort.. De selges til blodpris der, og det er få av de. Selv var jeg heldig og fant en kurrant annonse på Craigslist. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Takk for svar Det blir vanskelig for meg å stole på noen fra ebay. Får nok bare kjøpe en norsk iphone fra finn, da det er det beste. Takk igjen for svar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Det blir vanskelig for meg å stole på noen fra ebay. Får nok bare kjøpe en norsk iphone fra finn, da det er det beste. Finn er da vitterlig ikke noe mer sikkert enn eBay. Uansett, De iPhonene som ligger på eBay går fort 7-800 USD. Da er det billigere å kjøpe ny. Forresten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012697&hl= Endret 12. oktober 2008 av MartinF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Mulig jeg er OT, men når du kjøper deg ut av kontrakten med NetCom blir telefonen låst opp via iTunes, og da har du fortsatt norsk garanti. Dvs Apples versjon av norske forbrukerrettigheter... Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Mulig jeg er OT, men når du kjøper deg ut av kontrakten med NetCom blir telefonen låst opp via iTunes, og da har du fortsatt norsk garanti. Dvs Apples versjon av norske forbrukerrettigheter... Netcom er smarte... det koster penger å komme seg ut av abonnementet dems. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Mulig jeg er OT, men når du kjøper deg ut av kontrakten med NetCom blir telefonen låst opp via iTunes, og da har du fortsatt norsk garanti. Dvs Apples versjon av norske forbrukerrettigheter... Netcom er smarte... det koster penger å komme seg ut av abonnementet dems. Eh. Du må gjøre det samme i USA, du må betale penger for å komme deg ut av abonnemantet dems. Og dette her er ikke noe bare Netcom driver med, dette her er jo slik det vanligvis er Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Mulig jeg er OT, men når du kjøper deg ut av kontrakten med NetCom blir telefonen låst opp via iTunes, og da har du fortsatt norsk garanti. Dvs Apples versjon av norske forbrukerrettigheter... Netcom er smarte... det koster penger å komme seg ut av abonnementet dems. Eh. Du må gjøre det samme i USA, du må betale penger for å komme deg ut av abonnemantet dems. Og dette her er ikke noe bare Netcom driver med, dette her er jo slik det vanligvis er Jaja, men blir billigere å komme seg ut fra USA sin nett, enn netcom sin. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jaja, men blir billigere å komme seg ut fra USA sin nett, enn netcom sin. Men du får ikke norsk garanti- og reklamasjonsrett, i tillegg til en lovlig opplåst iPhone 3G. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jaja, men blir billigere å komme seg ut fra USA sin nett, enn netcom sin. AT&T låser ikke opp iPhonen din, selv om du bryter abonnementet. Å kjøpe den i Norge er beste og billigste løsning. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jaja, men blir billigere å komme seg ut fra USA sin nett, enn netcom sin. Men du får ikke norsk garanti- og reklamasjonsrett, i tillegg til en lovlig opplåst iPhone 3G. Ja, det er derfor jeg ville kjøpe en iphone fra finn. Takk for svar Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jaja, men blir billigere å komme seg ut fra USA sin nett, enn netcom sin. AT&T låser ikke opp iPhonen din, selv om du bryter abonnementet. Å kjøpe den i Norge er beste og billigste løsning. Takk for svar. Det er det jeg skal gjøre. Tusen takk for svar alle sammen:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nordmenn får ikke kjøpe iPhone hos AT&T engang, ettersom du må ha et SSN, noe du ikke har. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Nordmenn får ikke kjøpe iPhone hos AT&T engang, ettersom du må ha et SSN, noe du ikke har. Jeg er ikke nordmann hehe, men jeg leste litt på nettet nå nettopp, og jeg må ha en adresse og alt i USA for å bestille en IPhone derifra. Så det er bare å glemme. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå