TrengerLittHjelp Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Har et problem med den nye pcen min. Når jeg slår den på står det at harddisken ikke virker, men harddisken virker fint når jeg setter den i en annen maskin. Pcen min fungerer også med annen harddisk. HVA ER GALT!!!!??? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det kommer av at du kaller disken stygg? Lenke til kommentar
Arb|ter Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvordan står det at harddisken ikke virker? Finner du disken i bios? Lenke til kommentar
sega Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 sjekk jumperene eller IDE kabelen at du har satt den rett da, det er høyest sansynlig at det er jumperen du ikke har satt på master, eller kanskje du har en CDrom som er stilt inn på master og så den kræsjer med disken ? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 1: Sjekk Jumperne bakpå disken. Hvis den er satt rett at den ikke "koliderer med andre ting på kabelen: 2: Har du en gamme pc med ny disk?? Hvis ja: oppdater bios. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 bytte IDE-kabelen er også et godt tips, hvis du er sikker på at jumperne er satt riktig. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kan være lurt å være SVÆRT forsiktig med å oppdatere bios.. Er du uheldig der vil det vel mest sansynleg svi ganske godt. :wink: Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Helt enig. Å oppdatere BIOS er ingen spøk. En kompis skulle oppdatere bios en pc, men så dum som han var tok han feil bios. Heldigvis hadde han ikke begynt å oppdatere før det kom en feilmelding slik at han ikke kunne fortsette. Denne feilen gjorde han 2 ganger på samme maskin før han fant riktig BIOS. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Helt enig. Å oppdatere BIOS er ingen spøk. En kompis skulle oppdatere bios en pc, men så dum som han var tok han feil bios. Heldigvis hadde han ikke begynt å oppdatere før det kom en feilmelding slik at han ikke kunne fortsette. Denne feilen gjorde han 2 ganger på samme maskin før han fant riktig BIOS. Har selv oppdatert BIOS på mange PCer, har aldri skjedd noen feil. Har seff funnet riktig BIOS da, og ikke kuttet strømmen mitt under flashingen. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Disken din sier: "No I'm bored and i don't want to start" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå