stiff-leet Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 HAHA, jeg klaska til en flue som kom å satte seg på pc skjermen.. xD Bilder!: 2 dårlige bilder til Alle bilder er klikk bare Plz leave a comment! Lenke til kommentar
Platium91 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nå kan man velge å si: Herregud, har du et fritidsproblem som sitter å gjør sånn på en lørdagskveld? Eller man kan si; Det var norge som knærta russland =D (tolk det som du vil) god hælj! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg sitter ca en meter unna trådstarter. Og jeg må si at den flua var jævlig irriterende Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 bra dere to gode naboer fant løsninga på det da. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva i helvete? En dø flue på pc-skjermen kanskje? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nesten så du kunne ha tatt screenshot det der.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dette minner meg om tråden om flua som en bruker her på forumet skadde så mye, den kom tilbake og døde aldrig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gi en nerd en død flue og han spammer for 1 dag Lær en nerd å drepe fluer og du har en spammer for alltid OSHIIIIIIIIIT Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nesten så du kunne ha tatt screenshot det der.. Det morsome var at når trådstarter var ferdig å tegne og skrive så kom han med denne kommentaren: "Ja nå er det bare å trykke på screenshot knappen og lagre bildet." Og han mente det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå