LittleBigNorway Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kan man spille PS1 spill som er kjøpt i usa på en norsk PS3 konsoll? Eller er det bare ps3 spill som er sonefri? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 man kan ikke spille ps1 spill på ps3, og ps1 spill suger btw Ikke snakk om ting du ikke har peiling på... idiot... Du KAN spille PS1 spill på PS3, men du kan dessverre bare spille PAL spill på konsollene du kjøper her. Om du skal spille amerikanske PS1 spill, må du ha en NTSC PS3 (amerikansk). ps. rasmusfis: du er tydligvis for ung til å ha fått med deg de virkelig gode PS1 spillene. Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 man kan ikke spille ps1 spill på ps3, og ps1 spill suger btw Ikke snakk om ting du ikke har peiling på... idiot... Du KAN spille PS1 spill på PS3, men du kan dessverre bare spille PAL spill på konsollene du kjøper her. Om du skal spille amerikanske PS1 spill, må du ha en NTSC PS3 (amerikansk). ps. rasmusfis: du er tydligvis for ung til å ha fått med deg de virkelig gode PS1 spillene. Har mange ps1 spill eg bruka å spille på PS3en min, men eg finn ikke SCARC, som eg mener er et genialt spill da det kom. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe det, men finner bare NTSC versonen av spillet Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Testa jeg å,funka fjell det:) 3 mot 1. OWNED! Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Men hvorfor er det så få PS1 spill på PSN-store? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Et troll har vært innomm tråden og postet noen useriøse svar. Disse og kommentarer er fjernet, men det er mulig noen av innleggene som står igjen fremstår noe ut av sammenheng. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Men hvorfor er det så få PS1 spill på PSN-store? Sony har ikke lagt ut fler, hvorfor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Men hvorfor er det så få PS1 spill på PSN-store? Sony har ikke lagt ut fler, hvorfor vet jeg ikke. Grunnen til det er som oftest rettigheter som gjør det mer utfordrende å utgi så gamle spill. De som ga ut spillet da har kanskje ikke rettighetene lenger til selve spillserien, musikken i spillet og andre ting. Det er nok hovedgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå