J. Verlander Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg hadde kjøpt meg Steelseries Ikari Optical og den virket fint, men etter et par dager var musa død og jeg fikk meldingen: "Strømsvingning på hubport, En USB-enhet har oversteget strømgrensen på hubporten. Klikk denne meldingen for å få hjelp til å løse problemet." Jeg ble rådet å kjøpe en usb hub med ekstern strømforsyning og gjorde det, men samme melding kom opp, og ingen respons i musa. Noen som vet hva jeg har gjort galt/noe jeg kan gjør for at det skal virke? Takk på forhånd for svar. Endret 12. oktober 2008 av b3ndik Lenke til kommentar
SiMu Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lever musen tilbake der du kjøpte den og få ny, har selv hatt samme problemet samt et annet. Har fått en annen feilmelding noe alla dette "Windows kjenner ikke igjen USB-Enhet". Har vell hatt 3 Ikari muser før jeg fant ut at det ikke gikk, min anbefaling er å gå over til Laser versjonen ettersom det faktisk er mindre problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå