Robåt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har et Asus P5B hovedkort og har tenkt til å kjøpe 4 gb minne til det. Tenkte på disse minnebrikkene, vet ikke om de passer til hovedkortet. Jeg har to sånne her brikker fra før av. Og lurer det er noen som passer bedre og er billigere. Lenke til kommentar
otis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Såvidt jeg vet, så skal det der går helt fint. Du vil jo riktignok ikke få utnyttet den hastigheten som dine nye minnebrikker kan gi, da FSBen din ikke er raskere enn 533MHz Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 IKKE gå for KINGSTON jeg hadde 1gb (2x512mb) av disse, og de ble skrudd ned til 533mhz(de er 800mhz originalt) fordi det stod i manualen til hovedkortet at det skjedde(ikke vet jeg hvorfor)(jeg så at i cpu-z så var de 533mhz også) Gå for Corsair(sånne som jeg har ) Hovedkortet jeg har er P5be-plus men er sikkert likt så vidt jeg husker. Så styr unna disse kingston. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå