96 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Mitt oppsett: -Asus P5K3 Deluxe -Core 2 Quad Q6600 -Corsair TWIN3X 1333MHz DDR3, 2GB, Kit w/two 1GB Og vurdere mer RAM. Tenkte å sette i Corsair TWIN3X 1333MHz DDR3, 4GB, DHX, Kit w/two 2GB, men er ikke sikker på om det går og blande sånn? Kan systemet bli ustabilt? Er det andre ting jeg bør ta hensyn til? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 I teorien ja, i praksis? Kanskje. Se selv i min profil for min miks. Du kan blande og det KAN funke, Nvidia brikkesett er her noe MØL men du må regne med å sette timings etter svakeste brikkene MANUELT og deretter gi litt mer volt til nordbrua / MCH'n. Lenke til kommentar
96 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hørtes stress ut? Er første pc jeg har bygd har ikke mye/ingen erfarin med å stille på ting i bios. Burde jeg heller vurdere å kjøpe 8GB med DDR2 i stedet for og droppe DDR3? Merker jeg noe forskjell på ytelse da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hørtes stress ut? Er første pc jeg har bygd har ikke mye/ingen erfarin med å stille på ting i bios. Burde jeg heller vurdere å kjøpe 8GB med DDR2 i stedet for og droppe DDR3? Merker jeg noe forskjell på ytelse da? Da må du jo kjøpe nytt hovedkort, siden du bruker ddr3 nå. Lenke til kommentar
96 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hørtes stress ut? Er første pc jeg har bygd har ikke mye/ingen erfarin med å stille på ting i bios. Burde jeg heller vurdere å kjøpe 8GB med DDR2 i stedet for og droppe DDR3? Merker jeg noe forskjell på ytelse da? Da må du jo kjøpe nytt hovedkort, siden du bruker ddr3 nå. Nei, for HK tar både DDR2 og DDR3! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 P5K3 Deluxe/WiFi-AP http://www.asus.com/products.aspx?modelmen...l3=534&l4=0 Denne har bare ddr3. Hvilket kort har du egentlig? Uansett.. Ville heller ha 8gb med ddr2 ram enn 2 gb ddr3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå