steinrr Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Enda et bilde som kanskje hadde passet i en kokebok? Canon EOS 20D, 70-200 f/4 L, 138mm, 1/[email protected], ISO 100 http://www.risa-home.com/pub_pics/oil.jpg Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Litt skevt rekkverk, men ellers et veldig behagelig bilde. Olivenolje? Kunne nok passet godt i en koke/reiseskildrings-bok. Det treet bak burde kansje ha vært lengre til venstre eller ute av bildet, men det blir småpirk for min del. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg synes plantene i forgrunnen blir litt forstyrrende slik de er nå. Jeg tror det kunne fungert å gjøre dem skarp med større dybdeskarphet, men det ville dessverre gått utover bakgrunnen. Slik det er nå burde de vært fjernet, eller bildet vært komponert annerledes. Treet i bakgrunnen burde ikke havnet bak muggen, men ellers er det ikke så ille. Litt stilrent, og det kunne nok passet i en kokebok, ja. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 For mørkt for ei kokebok. Der skal det være veldig lyst og friskt. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ville komponert bildet slik at treet til venstre forsvant ut, samt busken foran bordet. ville også prøvd å fått den blå duken til å fortsette ut bildet på begge sider, eller eventuelt gått gjevnt med rekverket bak, så du hadde sluppet den lille sprekka mellom. samt ville jeg kanse hat noe som tillsier det er oliven olje. kansje hatt det en smule lysere. Ellers mener jeg det er et fint bilde som er dekorativt, men er som sagt noen ting som skulle vært gjor annerledes før det kunne gått i ei koke bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå