tønna Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hva betyr denne feilmeldinga, den kommer ved oppstart, hvordan fikser jeg det? CPU is umworkable or has been changed. Please recheck - CPU SOFT MENU Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ikke noe fare, det er bare at du har skiftet innstillingene på cpu. Bare gå inn og ut av cpu-menyen i boisen. Sjekk samtidig at det er riktige innstillinger på cpu'en. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hva betyr denne feilmeldinga, den kommer ved oppstart, hvordan fikser jeg det? CPU is umworkable or has been changed. Please recheck - CPU SOFT MENU regner med at du bare må inn i bios'en og stille multipliers/mhz på prosessoren... har du skiftet CPU, flash hk eller lignende vil denne meldingen som oftest oppstå.... for å komme inn i bios er det som oftest [Del] knappen man på trykke... med mindre man har ibm aptiva, da er det enten [F1] eller [Del] samtidig... lykke til :wink: Lenke til kommentar
tønna Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Hva skal jeg stille den på? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva av dette skjønte du ikke? "Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut ifra emnefeltet. Klassiske eksempler på dårlige emnefelt følger: HJELP!!!!" -Kopiert fra retningslinjene om emnefelt. Posten stenges for å få alle til å skjønne at alle regler skal følges, og dårlig emnefelt er kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg