steinrr Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Et bilde som kanskje kunne passet i en kokebok? Canon EOS 20D, 70-200 f/4 L, 150mm, 1/[email protected], ISO 100 http://www.risa-home.com/pub_pics/fruit.jpg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan brukes i en kokebok. Eller i en bok om det gode liv i et eller annet pittorsk sted nær middelhavet. Kunne tenkt meg å sett hele bollen med frukt; den er hovedmotivet her, og det holder med at tallerken-stabellen er kappet. Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kunne tenkt meg å sett hele bollen med frukt; den er hovedmotivet her, og det holder med at tallerken-stabellen er kappet. Enig. Det blir i trangeste laget. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du burde tørket støv av bordet Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Syns det var fint jeg, men for å være superpirkete: - Tørk støv - Fjern den tørka halve tomaten - Skulle likt å sett at sitronen helt til høyre også var i fokus. Ellers likte jeg farger og komposisjon egentlig. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Her var det mange gode tilbakemeldinger! Ser at støvet er litt uheldig jeg også. Men jeg hadde allerede styrt så på denne restauranten ifbm med et annet bilde (Til en kokebok(2)) at det nok hadde gått for langt å begynne å tørke støv også :-) Jeg har med litt mer av fatet i originalbildet, men var egentlig mest fornøyd med å kutte litt av det. Ellers var jeg fornøyd med at fargekomposisjon ble behagelig å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå