vikingsindre Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har testet adsense i litt over en måned nå sammen med en venn. Hvor jeg trykker på hans anonser og han på mine, men ikke lenge siden ble han bannet men ikke jeg. Er det noen som vet noe om hvordan google finner ut at man "fabrikere" interesse og hvordan man kan holde seg under radaren. Hvaslags søkeord som er de beste? Og hvor mange ganger du kan trykke daglig uten at de finner det ut, hjelper det kansje med flere sider eller flere adsense kontoer? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 For å trykke på sine egne AdSense uten å bli tatt, bør du ikke ha mer enn to tre klikk pr uke tror jeg. Lenke til kommentar
vikingsindre Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 foreløbig har jeg 4 klikk på ads og 4 klikk via serch noe som gir meg rundt 10$ dagen. men etter å ha lest litt på internett nå tror jeg jeg legger ned virksomheten inntil lønningsdagen den 30, får jo 310$ da som er en del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå