Hemen1 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Etter å ha installert vista på nytt så hakker pcen. Jeg har gjort absoultt alt! Installert alle drivere, installert antivrus og Installert CC. Men Pcen hakker fortsatt. Noen som har en ide om hva som er problemet? Jeg har en Pentum Dual core inside som prosessor. Og så har jeg 2 gb minne. Jeg har også nvdia geforce Go 7600. Og 160 gb hardisk. Pcen jeg bruker er en bærbar: Acer Aspire 5610Z. Endret 11. oktober 2008 av Hemen1 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Installert chipset driverne? Installert skjermkort driverne? Det er det klassiske problemet... ser du skriver at du har installert driverne, men tror du burde dobbeltsjekke det. Lenke til kommentar
Hemen1 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Har installert MMc cardcontroller det er sjermkortet. Og intell chipset er chipset mitt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Så når du ser på device manager er det ingen gule spørsmålstegn? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har installert MMc cardcontroller det er sjermkortet. Og intell chipset er chipset mitt. MMC cardcontroller er jo en kortleser, ikke skjermkort?? Sjekk som nevnt at det ikke er noen gule spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Hemen1 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Så når du ser på device manager er det ingen gule spørsmålstegn?Hvordan kommer jeg meg inn på device manager? Og mitt sjermkort er: nvdia geforce 7300. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us høyreklikk på min datamaskin, egenskaper, device manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå