Morro Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dårlig bilsalg om dagen, det er kanskje letter enn vanlig å prute? Blir kanskje enda bedre å kjøpe om noen måneder, økonomien venter visst litt dårlige tider? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vet ikke om det blir så mye billigere å kjøpe nybiler, men det som skjer er at de stadig legger til mer ekstra utstyr som du får med... nå er det jo flere som annonserer med at du får med ekstra utstyr til 15000 - 20 000, ved kjøp av nybil.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du vil være svært attraktiv for endel selgere hvis du kjøper bil som står på lager og kommer syklende til butikken Lenke til kommentar
Morro Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er en ganske kurant 8 år gammel bil som skal bort, så den selger jeg selv, bare et spørsmål om å sette prisen rett. Det er nok en selger som har reell valuta for pengene som får ordren. Flere merker er aktuelle. Rabatt på tåkelys og lakkerte sidespeil imponerer ikke. Greit med de som kommer med et ferdig tilbud med en gang, kontra de som surrer med modeller, pakker og utstyr til de mister oversikten selv. Mulig vi drøyer til januar med å få den, ellers blir det vel fort å kjøpe en 09 og selge en 08? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Om du venter til litt utpå høsten eller på vårparten så vil det nok være ganske bra tilbud på 2008 modeller, enkelte importører har ganske store lager fremdeles. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis man passerer bilhavna i Drammen & Lier så kan man lure på om tilbudet er for stort i forhold til etterspørslen. Ihvertfall er det mange biler som jeg tror står og ruster der nå. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 I løpet av 4-6 måneder tror jeg vi vil få se annonser med "0 % rente" som lokketilbud hos enkelte bilforhandlere. Lenke til kommentar
Morro Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 I løpet av 4-6 måneder tror jeg vi vil få se annonser med "0 % rente" som lokketilbud hos enkelte bilforhandlere. Det er mye mulig, håper heller på tilsvarende rabatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå