Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Stemmer det er hull på toppen der ja.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Du har jo den dårligste boxed AMD cpu kjøleren også da (den uten heatpipes ).Samt to harddisker som vifte på siden blåser luft igjennom som ender ut som varmluft i cpu området. Er også endel kabler og annet som blokkerer foran den midtre vifta i fronten som er plassert mellom DVD og HDDene Finnes det noen bedre Boxed kjølere som følger med Amd prosessorer da? skulle helst hatt en større vifte, men det er jo begrenset med hva det er plass til. Ser de har en litt større vifte her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=371850 Men de har jo bygget ett Intel basert system. Den fremste vifta blåser luften bakover ja, den på siden blåser på harddiskene, burde kanskje snudd den da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er lurt å ha en som suger luft ut også jeg, så prøv å snu den ved harddiskene. Har du sett på noen andre kjølere som kan passe? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er lurt å ha en som suger luft ut også jeg, så prøv å snu den ved harddiskene. Har du sett på noen andre kjølere som kan passe? Kan denne passe: https://prisguiden.no/product.php?productId=100745 Er det nærmeste jeg kommer det som Dinside har bygget, den er i tilegg litt mindre på målene enn den som de har bygget, å HK eller Cpu bygger jo ikke noe mer opp fordi om at det er Am2 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Bare pass på at du har plass til dette du 120x123x66 mm (LxBxH) så skal det nok gå bra Ser at det er en tar som har god erfaring med denne også. 5700 innlegg Endret 14. oktober 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare pass på at du har plass til dette du 120x123x66 mm (LxBxH) så skal det nok gå bra Ser at det er en tar som har god erfaring med denne også. 5700 innlegg Står ikke noe om AM2 men når jeg googler litt finner jeg reviews med AM2 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 aii, glemte helt at du hadde AM2. Trodde du hadde S775. Beklager! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Da ser det ut for at det har løst seg, kjøpte en amd4850e og satte inn, testet så med å kjøre 3 720P filmer samtidig, tempen lå da på rundt 30 grader load, prøvde deretter å kjøre Prime95 100% cpu bruk ga en stabil temp på ca 40 grader load etter en halvtime med testing, gikk deretter inn i Bios, der var tempen ca 37 grader, så nå stemmer det nok med både bios å cpu temp programmet. Utrolig hvor kjølig denne Cpu'en er Hvordan er det å klokke disse cpu'ene? tenkte på å gå fra 2.5ghz til 3Ghz, er det noe vits? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bra det løste seg da Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Om du ikke opplever noen problemer under avspilling av film, så hadde ikke jeg overklokket. Kan være litt kjedelig om systemet skulle plutselig henge seg under avspillingen av en film osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå