chris300 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Merkelig som det sikkert høres har jeg klart å glemme hvordan jeg fyller på min paypalkonto.. Noen som kan hjelpe meg? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Logg inn og trykk på "Top Up Account" Logg på nettbank og skriv inn infoen som står på "Top Up Account"-sida. Husk referansenummeret! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Takker og bukker... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det noen fordeler utenom Dollarkursen for og sette penger inn på paypal konto VS bruke visa ? Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du kan få tilbake penger hvis du blir svindlet + at du slipper å oppgi kortinformasjon på lugubre sider. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Du kan få tilbake penger hvis du blir svindlet + at du slipper å oppgi kortinformasjon på lugubre sider. Var ikke direktehandel jeg tenkte på. Har paypal konto,tenkte heller på fordelen og ha innestående hos paypal eller at paypal trekker fra din bankkonto etter hver handel på ebay. Sikkerheten er der okkesom skulle jeg tro,angående bruk av paypal. Endret 11. oktober 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå