olopolo Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ingen bilder med 50mm'n i dag... Så da blir det dette i BK, mens oktoberfesten skriker i sin lengsel etter et bilde. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 "ventilen" på veggen bak kunne med fordel vært fjernet. Hadde en person satt seg på benken kunne det ha gjort bildet 100%. Når det er sagt, ypperlig Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Mhm, ja det luftutløpet ødela litt en del.. Og en person kunne gjort deg, ja.. En gå/svart gledd person på den vite benken. Og kanskje bildet kunne vært tatt litt fra siden? Ikke mye, men en tanke til siden..? Ellers bra! Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Tanken var vel helt enkelt, store kontraster og rett forfra. Veit ikke om jeg skal begynne å tukle med lufteanlegget til ei 400år gammal kjerke... Skal få med meg en og ta bildet igjen (med modell på benken) =) Takk for konstruktiv kritikk ^^ Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ok skjønner tankegangen din Du kunne jo kanskje flytta benken og søpplekassa? Du har nok rett i at det ikke er så lurt å tukle med det lufteanlegget, hehe Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo mulig å klone/photoshope bort lufteannlegget da. Er ikke nødvendig å flytte på møblene Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er vel lettere å flytte benken og søpplekassa noen meter til siden enn å begynne å tukle med photoshop på det.. Man skal være en ganske god photoshop'er for at man ikke skal se noen "bugs" i bildet.. Hvis man leter da.. hehe (leter etter feil).. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 I likhet med Tom sitt bilde ble dette også veldig kult Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er jo mulig å klone/photoshope bort lufteannlegget da. Er ikke nødvendig å flytte på møblene Vel så flink er jeg ikke med Clone tool... Det er vel lettere å flytte benken og søpplekassa noen meter til siden enn å begynne å tukle med photoshop på det..Man skal være en ganske god photoshop'er for at man ikke skal se noen "bugs" i bildet.. Hvis man leter da.. hehe (leter etter feil).. Det er dessverre ikke mulig å flytte noen av delene... Søppelkassa er fastmontert og flytter man benken til andre siden er det ikke mer vegg =P I likhet med Tom sitt bilde ble dette også veldig kult Tusen takk for tilbakemelding (Beklager at jeg svarer så seint, har ikke hatt anledning til å sjekke innom Akam den siste uka, langt mindre fotografere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå