RasmusKRiis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hva synes dere? Litt for gult? Lagt til nyere versjon. Endret 13. oktober 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) føler dette hadde vært bedre dersom solen hadde vært med i bilde, fokuset trekkes veldig mot høyre pga det glødende vannet osv. horisonten virker litt skjev også. bortsett fra det, veldig fint Endret 11. oktober 2008 av Lovold Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 For en følelse av at dette bildet mangler noe.. Dog er det på god vei i riktig retning. Mangler noe å feste blikket på. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fint ja, men kan bli enda bedre. Kanskje viss det hadde vært mulig, ville jeg tatt med enda mer ut mot høyre. Tror da bildet ville fått mer ro enn det er nå, men bra! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg likte det. Veldig fint fanget. Mye stemning i bildet, og fargene er kledelig. Horisonten er skjev, ser det ut for, men det kan jo lett rettes opp. Flares ville jeg ha klonet bort, bare for å rydde opp, slik at oppmerksomheten blir beholdt i forgrunnen. Tror mulignes jeg ville prøvd å lysnet litt opp i steinene også, men det blir en smakssak. Og ellers savner jeg litt mer skarphet. Endret 11. oktober 2008 av Carny Lenke til kommentar
Alchemist: Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Enig i det de andre sier her. Syns det var fint. Ville kanskje klonet bort steinen helt til høyre i bildet. Ser litt malplassert ut, men dette er min mening. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Takk for kommentarer har prøvd å rette på det dere sa bla. rett opp horisonten, mer til høyere i bilde osv,,.... ' Ble det bedre? Edit: lysnet opp steiner. Endret 12. oktober 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Veldig mye bedre:) Har du mulighet for å lysne opp steinee ørlitegranne mer? Synes vi kunne sett mer teksturer i steinene. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Lurte på om jeg klarte å rette opp horisonten helt? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Finsikting sier meg at den er et par pixler lavere på midten enn ute til høyre i bildet. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Finsikting sier meg at den er et par pixler lavere på midten enn ute til høyre i bildet. ok, takk til alle som har svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå