Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 har sett en spilt det og han var faktisk skuffa med det!Det samme var jeg!!! Hmm, snodig.. dere er de første jeg har hørt mene det om det :wink: HVA???? er jeg det første som har ment det?????? FY F*** azza! at det går an! Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ..har slutta å kjøpe konsollspill da jeg blir fort lei dem, men disse er høy kvalitet: Resident Evil 1 og 0, Star Wars Rouge Leader, Eternal Darkness, Metroid Prime, Super Smash Brothers Melee og Mario Sunshine (om du er klar for fargeglad 3dplattform). Pikmin er visst veldig bra også, men blant de nevnte har dette den korteste levetiden da spillet kan rundes på under en dag Lenke til kommentar
Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 aha... Men på under en gang??? hva menes med det? Lenke til kommentar
zonkin Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Super mario bros. melee!!!!!!!!!!!! Hi hi hi hi hi. Hva heter det spillet med de folkene med de rare hendene, evolution-ett-eller-annet, det har jeg lyst på. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Morty, du referer til min post? Da så du sikkert feil, jeg skrev "under en dag", altså en spiller gjennom hele greia på få timer Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Super mario bros. melee!!!!!!!!!!!! Hi hi hi hi hi. Hva heter det spillet med de folkene med de rare hendene, evolution-ett-eller-annet, det har jeg lyst på. Evolution Worlds for eksempel? Det ser rått ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå