Gå til innhold

Unge Venstre vil legalisere Cannabis, Khat og Bordeller

Unge Venstres forslag om legalisering  

194 stemmer

1. 1. Er du for legalisering av Cannabis?

• Ja
      127
    • Nei
      53
    • Vet ikke/ingen formening
      14
  2. 2. Er du for legalisering av bordeller?

• Ja
      118
    • Nei
      43
    • Vet ikke/ingen formening
      33

Anbefalte innlegg

Hva er så usaklig med å si at et parti tar useriøse, om ikke latterlige beslutninger? Når det gjelder akkurat cannabis og bordell-emnet har til og med Sponheim uttalt er dette er et useriøst forslag.

I dette tilfellet er det du som er usaklig, som ikke argumenterer for ditt syn på saken.

Argumentasjon: Fordi cannabis gjør deg dum i huet, og prostitusjon er salg av menneskekroppen.

Burde ikke være nødvendig å si.

Slutt å være et Formyndermenneske!!

Ingen mennesker skal ha AUTORITET over andre mennesker, dette bør være opptil Enkelt Individene å besteme individuelt!!

Latterlig å høre at folk fortsatt tror cannabis er skadlig, dere må være fra bondelandet.

Du dør ikke av å røyke cannabis nei, hvis det er det du mener med ufarlig, men nå inneholder cannabis mye mer THC enn før, som dreper hjernecellene og til slutt gjør deg til en grønnsak.

Nettopp derfor har f.eks. Iggy Pop sluttet å røyke hasj. Når Iggy slutter er det alvor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Argumentasjon: Fordi cannabis gjør deg dum i huet, og prostitusjon er salg av menneskekroppen.

Tul.

Og hva er det modeller gjør, om de ikke selger kroppen sin?

"Tull"? Her er det noen som er kraftig uinformert om hva cannabis faktisk inneholder i disse dager.

Og det er lang vei fra catwalken til et bordell min venn.

Endret av Snauskalle
Lenke til kommentar
"Tull"? Her er det noen som er kraftig uinformert om hva cannabis faktisk inneholder i disse dager.

Særlig legene som bruker det som medisin i Canada, Belgia, Østerrike, Nederland, England, Spania, Israel, Finland og flere stater i USA. Lurer på hva du vet som ikke de har fått med seg.

Prinsippet er det samme. Og hvorfor mener du bør være ulovlig å "selge kroppen sin" til å begynne med?

Endret av Bramle
Lenke til kommentar

Særlig legene som bruker det som medisin i Canada, Belgia, Østerrike, Nederland, England, Spania, Israel, Finland og flere stater i USA. Lurer på hva du vet som ikke de har fått med seg.

Prinsippet er det samme. Og hvorfor mener du bør være ulovlig å "selge kroppen sin" til å begynne med?

Jeg er enig i at hasj skal være tilgjengelig som medisin for folk med f.eks. grønn stær. Fortsatt stor forskjell på det og å gjøre det tilgjengelig for hvem som helst, ikke minst ungdom.

Tror du ikke de prostituerte ville tjent til livets opphold på en annen måte enn å bli knullet av vilt fremmede hver dag hvis de kunne? Hvis vi må åpne lovlige bordeller for at de prostituerte skal overleve er det noe alvorlig galt et sted. Hvis Unge Venstre vil bidra til en positiv utvikling i samfunnet kan de komme med forslag til hvordan vi kan få de prostituerte ut av elendigheta og inn i et normalt liv.

Lenke til kommentar
og det blir helt feil å si at cannabis er ufarlig når det åpenbart gjør deg dum i hue.

Det vil jeg gjerne se kilder på.

Wikipedia om THC, som det blir mer og mer av i vanlig hasj:

Some studies claim a variety of negative effects associated with constant, long-term use, including short-term memory loss. Other studies have refuted this by evidence of MRIs of long term users showing little or no difference to MRIs of the non-using control group. Using positron emission tomography (PET), one study claims to have observed altered memory-related brain function in marijuana users. Conceivable long-term ill effects of THC on humans are disputed. Its status as an illegal drug makes research difficult.

Some studies have suggested that marijuana users have a greater risk of developing psychosis than non-users. This risk is most pronounced in cases with an existing risk of psychotic disorder.[30] Other studies have made similar associations, especially in individuals predisposed to psychosis prior to cannabis use.[31] A literature review on the subject concluded that "Cannabis use appears to be neither a sufficient nor a necessary cause for psychosis. It is a component cause, part of a complex constellation of factors leading to psychosis. Recent research has also shown a correlation between cannabis use and increased cognitive function in schizophrenic patients.

A 2008 National Institutes of Health study of 18 chronic heavy marijuana users with cardiac and cerebral abnormalities (averaging 78 to 350 marijuana cigarettes per week, or 2 to 9 ounces) and 24 controls found elevated levels of apolipoprotein C-III (apoC-III) in the chronic smokers. An increase in apoC-III levels induces the development of hypertriglyceridemia.

A 2008 study by the University of Melbourne of 15 heavy marijuana users (consuming at least 5 marijuana cigarettes daily for on average 20 years) and 16 controls found an average size difference for the smokers in the hippocampus (12 percent smaller) and the amygdala (7 percent smaller). It has been suggested that such effects can be reversed with long term abstinence.

Lenke til kommentar

det å legalisere cannabis er en viktig avgjørelse, man skal ikke bare lovliggjøre det men det er en ting man kommer til å se daglig. akkurat som når man ser en full mann\dame sent på en lørdagskveld, vil man også se en og annen person som er "steine".

jeg vil si at når man tar seg en pils, blir man i en viss "beruselse" på lik måte som når man tar seg et par trekk av en joint, derfor vil jeg si meg enig i at cannabis burde legaliseres. det vil jo være et skritt mot kontroll på dop, man vet hva og hvor mye som blir solgt til en hver tid, og med et mer åpent miljø vil man også kanskje bli kvitt de mer farligere narkotiske stoffene. om man i dag blir tilbydt en pils eller en joint vil nok de fleste takke ja til pilsen uansett, men være mer skeptiske til jointen kun fordi det er ulovlig.

på sommeren, når du ligger på stranden og koser deg i varmen mens bølgene slår over føttene dine, da er det godt med en pils;) hvem vet, kanskje det hadde vært godt med en litt grønn røyk?

antall voldsepisoder i norge som har forekommet pga alkohol, har jeg ikke tall på, men jeg vet det er mange. antall voldsepisoder pga cannabis har jeg aldri hørt om... bare sånn for å ta det med.

Lenke til kommentar
Hva er så usaklig med å si at et parti tar useriøse, om ikke latterlige beslutninger? Når det gjelder akkurat cannabis og bordell-emnet har til og med Sponheim uttalt er dette er et useriøst forslag.

I dette tilfellet er det du som er usaklig, som ikke argumenterer for ditt syn på saken.

Burde ikke være nødvendig å si.

Slutt å være et Formyndermenneske!!

Ingen mennesker skal ha AUTORITET over andre mennesker, dette bør være opptil Enkelt Individene å besteme individuelt!!

Latterlig å høre at folk fortsatt tror cannabis er skadlig, dere må være fra bondelandet.

Du dør ikke av å røyke cannabis nei, hvis det er det du mener med ufarlig, men nå inneholder cannabis mye mer THC enn før, som dreper hjernecellene og til slutt gjør deg til en grønnsak.

Nettopp derfor har f.eks. Iggy Pop sluttet å røyke hasj. Når Iggy slutter er det alvor.

Hva med Homer simpsons som du har som forbilde, han røyker ikke hasj engang og er hjerneskada.. Skal vi legge forbud mot å Leve også?

Og det du sier med Marihuana sterkere enn før er sant, men det betyr også at man trekker mye mindre enn før.

Før røyka jeg en hel rev alene, idag tar jeg 3-4trekk :) og det holder i en time !! Mindre Inntak, mindre skader.

Lenke til kommentar
og det blir helt feil å si at cannabis er ufarlig når det åpenbart gjør deg dum i hue.

Det vil jeg gjerne se kilder på.

Some studies claim a variety of negative effects associated with constant, long-term use, including short-term memory loss. Other studies have refuted this by evidence of MRIs of long term users showing little or no difference to MRIs of the non-using control group. Using positron emission tomography (PET), one study claims to have observed altered memory-related brain function in marijuana users. Conceivable long-term ill effects of THC on humans are disputed. Its status as an illegal drug makes research difficult.

Some studies have suggested that marijuana users have a greater risk of developing psychosis than non-users. This risk is most pronounced in cases with an existing risk of psychotic disorder.[30] Other studies have made similar associations, especially in individuals predisposed to psychosis prior to cannabis use.[31] A literature review on the subject concluded that "Cannabis use appears to be neither a sufficient nor a necessary cause for psychosis. It is a component cause, part of a complex constellation of factors leading to psychosis. Recent research has also shown a correlation between cannabis use and increased cognitive function in schizophrenic patients.

A 2008 National Institutes of Health study of 18 chronic heavy marijuana users with cardiac and cerebral abnormalities (averaging 78 to 350 marijuana cigarettes per week, or 2 to 9 ounces) and 24 controls found elevated levels of apolipoprotein C-III (apoC-III) in the chronic smokers. An increase in apoC-III levels induces the development of hypertriglyceridemia.

A 2008 study by the University of Melbourne of 15 heavy marijuana users (consuming at least 5 marijuana cigarettes daily for on average 20 years) and 16 controls found an average size difference for the smokers in the hippocampus (12 percent smaller) and the amygdala (7 percent smaller). It has been suggested that such effects can be reversed with long term abstinence.

Dette er jo Glimrende for Ja Siden :) hahaha du må lese hva du poster før du poster!

Eneste skaden du får er kansje etter å ha røyket Tett hver dag i 20år. Det betyr ikke at vi må legge forbud for de som ønsker å nyte marihuana en gang i uka eller 2...

Live and Let Live buddy! stop being such a A**hole

Lenke til kommentar

Med legalisering vil THC-innholdet kunne kontrolleres. Du argumenterer jo mot deg selv!

Ellers var det jo ingen absolutter å se i det utsnittet ditt, men flere undersøkelser som har blitt tilbakevist. Og de to siste undersøkelsene var jo av tunge brukere, og i det hele tatt representativt.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Alkohol er også et narkotikum

Greit nok det, men har venner som ruser seg på hasj og lignende på samme måte som jeg (mis)bruker alkohol i helgene.

Vi har de siste 20 årene jobbet i samme bransje der halvårlig helsesjekk både fysisk og psykisk er påkrevet.

De fleste av mine bekjente som brukte hasj på den tiden droppet ut for omlag 18 år siden og oppfører seg som zoombier den dag i dag.

Trege, forvirrede og giddaløse.

Til dem som støtter en øvre grense for THC-innhold: Som nevnt ovenfor, kan du ikke overdose på THC. Om du tar en litt for høy dose vil du svime av, men du er ikke i fare for å dø (med mindre du skader deg når du svimer av).

Får du i deg konsentrerte mengder THC går du inn i en psykose. Har du noen som helt form for psykiske lidelser, som depresjon, vil det være svært skadelig.

Her er en fin dokumentar der en BBC reporter prøver forskjellige typer av Cannabis:

Episode 1 - http://www.youtube.com/watch?v=1poFDz18Uuo...feature=related

Episode 2 - http://www.youtube.com/watch?v=MuXYB7dUKzE...feature=related

Episode 3 - http://www.youtube.com/watch?v=bsWQHq0q1Ns...feature=related

Episode 4 - http://www.youtube.com/watch?v=JBSvSc3BX7g...feature=related

Episode 5 - http://www.youtube.com/watch?v=NUruqkoMW6s...feature=related

Episode 6 - http://www.youtube.com/watch?v=ZP-1n6U3G-0

Edit: Linket til alle episodene.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt det store med å henge seg opp i THC innholdet.

Overdoser skjer ikke og takket være den raske virkningen vil røykere fint kunne kontrollere inntaket, selv ved varierende THC konsentrasjoner.

Om man virkelig vil henge seg opp i det: THC innholdet vil, som nevnt flere ganger i tråden, være mye lettere å kontrollere om det blir legalisert.

Snauskalle: Drikker du? Røyker du? Bruker du noen psykoaktiv substans sterkere enn koffein?

Hvis du gjør det så må jeg si at holdningen din er ganske hyklerisk.

Cannabis kan såklart ha negative bivirkninger, som med alt annet, men de er i de fleste tilfeller små og skjeldne. Det som er der av vanlige bivirkninger er midlertidig.

Jeg setter meg selv antakelig i større fare ved å drikke en kopp kaffe enn jeg ville gjort om jeg hadde inntatt (ikke røkt, men fordampet eller spist) en normal dose cannabis.

Folk har overdoset på koffein, ingen har overdoset på cannabis som man vet om.

Jeg synes narkotikaloven er noe stort hyklerisk vås. Den gir svært lite mening fra et rasjonellt og logisk synspunkt.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Alkohol er også et narkotikum

Greit nok det, men har venner som ruser seg på hasj og lignende på samme måte som jeg (mis)bruker alkohol i helgene.

Vi har de siste 20 årene jobbet i samme bransje der halvårlig helsesjekk både fysisk og psykisk er påkrevet.

De fleste av mine bekjente som brukte hasj på den tiden droppet ut for omlag 18 år siden og oppfører seg som zoombier den dag i dag.

Trege, forvirrede og giddaløse.

Hvorfor skjer ikke det med meg ?

Er ikke den som spytter i glasset, men har aldri ruset meg på noe annet en alkohol, kommer heller aldri til å gjøre det.

Sikker på at det er ren hasj de har fått i seg? De kan ikke være sikre på det når de blir nødt til å kjøpe fra en tvilsom dealer vet du.

Desuten er alkohol mye mer skadelig enn marijuana. Du kan for eksempel ikke overdose på cannabis (LD50 til THC).

Alkohol kan i små mengder være godt for deg, men drikker du nok til å bli full så er det ganske skadelig.

Cannabis derimot har flere helsemessige fordeler. Blant annet motvirker det visse former for kreft.

Erowid: Cannabis

Erowid: Alcohol

Ta en titt på effektene. Når jeg sammelikner forholdet mellom negative og positive sider ved cannabis og alkohol, må jeg si at alkohol virker som noe rent dritt. Ikke noe jeg har lyst til å prøve. Det samme gjelder tobakk.

Til dem som sier at du blir avhengig av cannabis (hasj): Du kan ikke bli avhengig, ikke fysisk i hvert fall. Psykisk avhengig kan du bli, men det gjelder det meste man nyter.

Til dem som støtter en øvre grense for THC-innhold: Som nevnt ovenfor, kan du ikke overdose på THC. Om du tar en litt for høy dose vil du svime av, men du er ikke i fare for å dø (med mindre du skader deg når du svimer av).

Til tråden generelt: Jeg er en stor tillhenger av personlig frihet og er sterkt imot offerløse lover. Derfor støtter jeg logisk nok dette forslaget.

Får du i deg konsentrerte mengder THC går du inn i en psykose. Har du noen som helt form for psykiske lidelser, som depresjon, vil det være svært skadelig.

Hvis du er utsatt for slikt ja, det gjelder ikke alle.

Å hindre hele samfunnet fra å få lovlig tilgang på stoffet på grunn av at det kan i skjeldne tilfeller, ved høy dose, frembringe latente psykiske lidelser hos noen, ser jeg på som svært feil.

Folk som er utsatt for slikt burde ta ansvar for seg selv og være forsiktige med psykedeliske stoffer.

Alt det som kan kureres eller forbedres ved hjelp av cannabis utveier drastisk de eventuelle negative bivirkningene det kan ha hos noen.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

alle som ikke har prøvd å røyke \ spise marijuana \ hasj burde egentlig ikke snakke så høyt om dette tema syntes jeg,...

folk som ikke VET hva de snakker om høres så forferdelig DUMME ut... sorry mac... sånn er det bare...

JEG snakker av erfaring... har selv RØYKA hasj og marijuana i snart 10 år...

Før var jeg en ALKOHOL-MANN for å si det sånn da...

NÅ som jeg har "røyka" i en gooood stund så vil jeg fortelle hva mine erfaringer er innenfor detta...

Hasjen gir meg en indre ro som ikke alkoholen kan gi,.....

hasjen får ting til å virke mer posetivt og morsomt.....

Folk som drikker og er i mot hasj\cannabis, har jeg opplevd gjennom tiden at får større problemer

sosialt osv...(krangler, kverulerer, er egoistiske, har faen nesten ikke humor og tar alt så særiøst)

Alle tror vi som røyker er avsosiale og holder oss innestengt, men åpne øyenene deres...

vi er like sosiale som alle andre... Viss ikke mer.. uten at jeg tør å si det sikkert da..

Jeg kjenner ett BRETT spekter av mennsker her i landet som røyker.. å det er MANGE flere enn dere tror..

Kanskje morra eller faren din røyker uten at du vet det... ta deg en nærmere titt på dine nærmeste!

SIKKER på at MINST 5 stk i nærheten av deg røyker, kanskje ikke alle røyker daglig men tro meg, MANGE liker og

er FOR legalisering, mennesker du overhode IKKE skulle tro det om!

Jeg har ikke opplevd noe særlig ulemper med å røyke.. Man blir vell litt latere.. men ikke mer enn

det man gjør det til selv...

De sier at hasj kan gi deg "psykoser" og mental lidelse... MEN jeg røyker jo nesten 5 GRAM om dagen!

hvor blir det av mine mentale lidelser????? psykoser?????

Men hasj og cannabis fungerer ulikt fra menneske til menneske...

Noen folk har vell dårligrere psyke enn andre... de burde vell kanskje ikke begynne å røyke,,

men de burde IHVERTFALL ikke starte å drikke...

Hva har egentlig alkoholen gjort som er sååååååååå positivt????? fortell meg det da kjære samfunn!!!

Hadde alkohol blitt lansert i DAG hadde det HELT sikkert vært på samme linje som HEROIN!

Bordell saken har jeg ikke noe formening om... JEG KJØPER IKKE SEX! så der.. det er det jeg har å si om den saken,,

'

MEN FOR ALL DEL..

LEGALISER cannibis...at ikke staten ser PENGENE i denne saken...

Cannabis\hasj er en MILLIARD inustri!

TRO MEG... `se på nederland (amsterdam)

TJENER FETT , Å DA MENER JEG FETT! PÅ CANNABIS

deres heroin problem har ikke vokst i det heletatt siden 1977 til i dag!

mens i england så har det økt 1000%!!!

(utregning fra engelsk dokumentar film som gikk på nrk for ikke så lenge siden)

NORGE har ikke de smarteste eller mest samfunns-engasjerte folka på stortinget... INGEN av de som styrer vårt land

kommer i fra Norge tror jeg... de må jo være fra en annen planet.. for de klarer ikke tenke! ihvertfall når det gjelder

cannabis-saken her til lands...

HASJEN ER LANG I FRA SÅ SKALDELIG SOM STATEN SKAL HA DET TIL!!

SPØR HVOR SKADELIG ALOHOLEN ER DA... SPØR STATEN OM DET..... du får sikkert ett veldig veldig SAKLIG svar(ironi)

Den hasjen vi kjøper i dag er finansiert av bakmenn fra hele verden... også fra AFGANISTAN og al-quaida!!

De tjener FEITE kroner på at vi kjøper hasj osv på "gata"

(selv om vi som har røyka ei syund har ett nettverk rundt oss... så dere får ALDRI sett meg

på gata , kjøpe hasj,,,, FORGET IT---)

Hadde staten legalisert, kontrollert, og hatt stramme MEN reale regler for cannabisen hadde de svekket

terrornettverk over hele verden via deres primære inntektskilde!

STATEN-- dere er såååå lure altså.!!!

For OLA\KARI NORDMANN så tenker ikke han\hun over at hasjen de kjøpte opprinnelig kanskje kommer fra

BIN LADEN selv.... hehe.. hvor ellers skal OLA\KARI få hasjen sin fra?

for hadde valget vært mellom å kjøpe staten eller bin laden hadde vell valget vært LETT.....

alkoholen er det ikke noe vits å skrive noe om.. den får du tak i OVERALT!!

Å til lenger ut på landet du kommer til sterkere blir alkoholen... tro meg..

er selv fra LANDET--- vet godt hva hjemmebrent er...

vet også godt hva hjemmelanget vin\øl er... alkohol er digg det... men ikke for mye av det...

FOR mye av hasj er vell ikke akkurat meningen det heller..

FOR DET ER FORSKJELL MELLOM BRUK OG MISBRUK--- det må dere huske!!

Vanskelig for meg å tro at det finnes ETT nykternt menneske her til lands....

ALLE er vi avhengi av noe,..om det er røyk,snus, hasj, marijuana, øl, sprit, KAFFE, osv osv...

NÅ gidder jeg ikke skrive mer!! å jeg har RØYKA 4 GRAM I DAG MED GO'' BOBLINGS!

TIL STORTINGET: SKJERP DERE!

en gang i fremtiden vil vi ha oljepenga våres.. pluss CANNABIS PENGA!

for av HAMP (cannabis) kan man LETT lage:

BIO-DIESEL!!!!

KLÆR

TAU

HUD-LOTION

osv osv osv-----

TAKKER FOR MEG::.::

Hilsen Anders!!

[email protected]

normal.no

(VIL BARE SI JEG ER IMOT ALL ANNEN FORM FOR NARKOTIKA! MEN IKKE CANNABIS!)

Lenke til kommentar
Her er en fin dokumentar der en BBC reporter prøver forskjellige typer av Cannabis:

http://www.youtube.com/watch?v=ZP-1n6U3G-0

Jeg var ikke helt sikker på som du vil at folk skal se hele eller bare del 6. Jeg er ikke i humør for en dokumentar nå så jeg nøyet meg med den videoen du linket til, altså del 6.

Mye av den videoen handlet om ren THC, som jeg antar var i form av marinol tabletter. Det er ikke det samme som cannabis, ettersom konsentrasjonen er forskjellig og du har ikke de andre cannabinoidene du finner i cannabis. Folk har normalt sett dårlige erfaringer med marinol.

Paranoia ved cannabisbruk er ikke noe nytt. Hvis en reagerer slik så er det jo bare å slutte, men det er ingen grunn til å få alle andre til å slutte. Paranoia er et individuelt problem og bør løses på individuell basis. Angst og andre effekter er også svært varierende mellom de forskjellige sortene marijuana som finnes.

Dessuten virket videoen litt for Ja-siden, mtp. de negative sidene hun nevnte ved å måtte kjøpe på gaten.

Slutten irriterte meg litt der hun sa cannabis ikke var noe for henne og hun gikk tilbake til hennes "drug of choice", alkohol. Det er greit i seg selv, hun kan velge som hun selv vil, men å gi et inntrykk av at alkohol er et sikrere alternativ til cannabis, blir helt feil.

Mitt inntrykk av den videoen var at det var en generisk dokumentar full av spekulasjoner, generaliseringer og feilinformasjon.

Nå baserer jeg riktignok dette på den siste delen av dokumentaren, så hvis jeg har sagt noe feil her så gjerne si ifra om det.

EDIT: Jeg ser at du endret innlegget ditt nå, så hvis jeg har gjort noen grundige feil her så må jeg bare beklage. Orker ikke å se hele dokumentaren akkurat nå.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
(snip)

(VIL BARE SI JEG ER IMOT ALL ANNEN FORM FOR NARKOTIKA! MEN IKKE CANNABIS!)

Hvis folk burde ta ansvar for egne handlinger, hvorfor bør vi ikke tillate all slags narkotika?

Jeg har ikke prøvd cannabis, men prater daglig med mennesker som bruker det.

Problemet med alkohol er at det er et produkt som blir brukt utover det å få seg en rus. Vin, brennevis og øl blir brukt til mat og matlaging. Det eksisterer ikke kun for å gi rus, slik som Cannabis (nå snakker vi ikke om medisin, siden opium da også burde bli lovlig siden det er så bra som medisin). Det er litt som å forby lim siden noen sniffer det. Jeg har senest i dag spist biff med rødvinssaus.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZP-1n6U3G-0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZP-1n6U3G-0</a>

EDIT: Jeg ser at du endret innlegget ditt nå, så hvis jeg har gjort noen grundige feil her så må jeg bare beklage. Orker ikke å se hele dokumentaren akkurat nå.

Skjønner det, men prøv iallefall del 1 også. Der røyker hun en ganske vanlig joint ser det ut til.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Snauskalle: Drikker du? Røyker du? Bruker du noen psykoaktiv substans sterkere enn koffein?

Svaret er nei. Jeg er straight edge. Så fikk vi det avklart.

Jeg synes narkotikaloven er noe stort hyklerisk vås.

Dette spørsmålet gjelder alle dere som forsvarer legalisering av hasj og andre narkotiske midler: Hva ville synspunktene deres vært hvis dere fant ut at f.eks. et av barna deres satt sammen med en gjeng narkiser og røyka hasj etter skoletid? Eller hvis en av dem tok overdose på heroin?

Og forresten, ta dere en tur på f.eks. Svartlamoen i Trondheim før dere uttaler at hasj ikke er skadelig eller gjør deg dum i huet.

Endret av Snauskalle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...