snippsat Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ja er det så vanskelig og forstå at alt med abobe skal bort? Etter det må CCleaner sin register renser kjører flere ganger. Dette gjeler register og,du må søke der og. Endret 13. oktober 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ja er det så vanskelig og forstå at alt med abobe skal bort?Etter det må CCleaner sin register renser kjører flere ganger. Dette gjeler register og,du må søke der og. Javel Men vis dataen/noe kræsjer får du skylden Endret 13. oktober 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja det er jo prøve dette eller formatere som er valget Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Veel, mange .. nesten alle av de filene/mappene fantes ikke så kunne ikke slettes. Men det fugerte like dårlig å innstalere Skal jeg prøve å rense opp i registret da!? Det tar så forferdelig lang tid å slette alt manuelt.. Finnes det ikke noe "nøkler som inneholder ordet, blir slettet: skriv inn ord:" ??? Nå har jeg resatt pc'en tilbake til slik den var når jeg fikk den fra fabrikken. Men sliter med å få tak i SP1 til vista via nedlastnings-senteret. Hvor kan jeg få tak i det ellers? Endret 17. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå